>DENEME ,YANILMA,SORGULMA

>

aslında tam bitmemiş bir çalışma bu vernik sürmedim daha ama daha bekleyemdim.Çok güzel olupda paylaşmak için değil:)NEDENİNİ SORGULADIĞIMDAN!
burda benim atladığım ,yapmadığım(ya da bilmememden kaynaklı sorunlardan)
mesela fırcayla cam tam kapanmıyor ne kadar boyasam da,sprey boyayla deniyeceğim.Bir de bloglarda başka bir fırca dan bahsediliyor ondan temin etmem gerekiyor galiba.Böyle yüzeyler de yani cam ,burada ki gibi kutularda ya daburada ki tepsinin zemini hemen kapanmıyor .Nerde duydum bilmiyorum ama parlak zemin astarı ggibi bir şey mi sürmek gerekiyor acaba.
Neyse bu işin peşini bırakmadığımın resmidir yukardaki.Tamam güzel olmadı ama yine deneyeceğim en azından elim alışr.O zaman bunlara bakar 😛 (dil çıkarırım:)

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to >DENEME ,YANILMA,SORGULMA

  1. NESTUG dedi ki:

    >sevgili sezobigo cam boyamak zordur.Camı süngerle tampon yaparak bayamak iyi sonuç veriyor.Süngere bir miktar boya alıp cama vurarak çalışman lazım.Bir kaç kat bu şekilde boyaman gerekyor.Tabii her bir katın mutlaka iyi kuruması lazım.Deneye yanıla öğreneceksin bu işleri.Yakında cam boyamayla ilgli bir postta yayınlayacağım.Oğluşide öpüyorum.sevgiler

  2. sezobigo dedi ki:

    >canım nestug çok sağol teşekkür ederim ilgin ve bilgilerin için .sevgiler

  3. >hemşerim ellerıne sağlık güzel olmuş ama tabi daha iyi olabılır senınde dedığın gıbı fırça asla kapatmıyor camı sen bana sor ben çook boyadım ahşap kumaş iyi bilirim yani ben camları süngerle vuruarak yapıyorum bunun için özel süngerler var ahşabada yapıyorum daha güzel oluyor sana kolay gelsin:)

  4. hobivakti dedi ki:

    >Deneme yanılma yöntemi ile yavaş yavaş iyiye gideceğiz :)Bak aşağıda verdiğim linki aç orada gördüğün sünger fırça ile az boya alıp pat pat vuruşlar yaparak boyamayı dene. İlk kat kuruduktan sonra aynı işlemi yenile. Taaki istediğin olana kadar. :)http://www.idealpazar.com/modules/catalog/products/pr_01_1292_max.jpgYinede ilk için güzel olmuş. Ellerine sağlık. 🙂

  5. sezobigo dedi ki:

    >hobivakti teşekkür edrim seyredeceğimden emin olcadı kızın dırdırı;evet yavaş yavaş sizlerinde yönlendirmenizle öğreneceğim teşekkürlersevgiler

Yorum bırakın