BEN OYUMU …..

Ben oyumu müzikle bu işin olmayacağını anlamış bir partiye vereceğim.Bu ne ya oğlumun zaten uykusu hafif abartmıyorum farklı bir iç çekişe uyanan oğlum şu bangır bangır bağıaran seçim otobüslerinde tepkisi ne olur bilmiyorum.Allahtan iki gündür uykudan uyanıyor arabalar geçiyor ama korkum giderek artıyor .Ya önceden bilinçsizdim ve umursamıyordum ama şu an sırf uyuyan oğlum için değil,hasta olanlarıda düşünüyorum 😦

İşte bu yüzdendir ki varsa şarkısız -çalgısız bir parti oyumu ona vereceğim ee napayım şu anlık huzurum ona bağlı:)))

sezo da dalga geçiyor bak bunun şarkısı daha güzel buna verelim diye 🙂

BİRAZ ANLAYIŞ VE SAYGI LÜTFEN.

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

