ANNELER GÜNÜNE DAİR

Bugün anneler günü benim için ne anlama geldiğini az çok anlatmıştım okuduğunuz üzere.Benim için şuan hediye alamadığım için kasıldığım yarın annem ve kayınvalide giderken çiçek ve pasta almayı düşünsemde sanki hediye almadığım için suçluluk duygusu hisssetme neden olan gün:(

Ben mecburiyetlerden nefret ederim VE dayatmalardan belki de bu yüzden hediye işine karşıyığım .Oysaki hediye almayı severim.Karşımdakini şımartmayı süpriz yapmayı .(bu arada yanlış anlaşılmasın benden hediye bekleyen de yok biliyorum ikiside anlayışlıdır hatta “alırsan çöpe atarım sen gel “derler. ama gel gör ki içim rahat etmiyor bir türlü .Neyse konu nerden nereye geldi ama sıkıntı çöktü içime.:( 

Neyse gün ola çare bulurum deyip iç rahatlattıktan sonra benim anne olduğum ikinçi(karnımdakini sayarsak üçünçü)anneler günüme allaha ne kadar şükretsem az binlerce şükürler olsun iyi ki bu duyguyu tatmamı sağladı.Şu an çevremde çocuk isteyip bunun için tedavi gören çok sevdiğim bir insan var .Eğer ki okursanız belki dua edersek kabul olur o insanda bu güzel duyguyu tatmayı nasip eder.(inşallah müjdeli haberi burdan veririm .uzun zamndır uğraşıyorlar:())

Ben oğluma kavuştuğumda öyle mutluydum ki ,tamamlanmıştım sanki.Doğduğu gece sezaryan olduğumdan dolayı hastanede gçirmem gerekiyordu.Ama ben bir an önce onunla ve sezoyla eve gidip tamamlammanın verdiği mutlulukla hayatıma devam etmek istiyordum.Evet o benim -bizim tamamımızdı,aşkımızdı ,allahın bize bir lütfu ,şükür nedenlerimizin ilk nedenlerindendi,benim gururlanma noktam,gidiş yönümdü ve beni anne yapan küçük meleğimdi.

“Anneyim” nasıl gururla yazıyorum anlatamam.

Şükürler olsun allaha ,Şükürler olsun.Allah çocuk isteyen herkese ama herkese bu güzel duyguyu yaşatması dileğiyle.

Canım anneme;

  Varlığınla ruhuma iyi geldiğin için,çektiklerine karşılık bizi hep sarıp sarmaladığın için,hala daha küçük kızın olduğum için-öyle davrandığın için-bize vicdanlı olmayı öğrettiğin için ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………İÇİN.

İYİ Kİ BENİM ANNEM OLDUĞUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

*Geçen sene sezo güzel bir yazı yazmış dolap kapağına yapışıtrmıştı anneler günü için.Yarın onun seneyi devriyesi(bu ararda dolabın kapağını silmediğimi düşünmeyin bantlanan kısım sadece yukarısı:)) kağıdı yukarı kaldırıp toz alıyorum merak etmeyin. Ama o yazıyı kaldırmak içimden gelmiyor.Oğlum “anne” desin sabah sabah o güzel yüzünü gülerken göreyim bana en büyük anneler günü olacak.

Bu arada sezonun hediye almasını pek istemem çünkü hep hüsran :))(bu arada okuyorsa bana kızacak:))

Neyse geçen sene çicek almış hediye istemediğimi ısrarla tekrarladığımdan.Baktım çiceğe” hıı teşekkür ederim “dedim ama ben çicek de sevmem(ayyy ne zorum valla ben uyuz oldum kendime :))) Öyle duruyorum “bak bak dedi çiceğe bak” bakıyorum birşey göremiyorum çicek işte diyorum.”Arasına bak “dedi.Bir baktım bizim ki arasına para koymuş .Birşey almamak içine sinmemiş:)) kendine istediğini alırsın diyo .Valla hiç utanmadım attım cebime .:)) ama sonra kıyamadım yazdım üzerine tarih koydum cüzdana allahım hala duruyor .Artık kullanmalı dimi ama 🙂

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

*HER NEKADAR TEK GÜNE SIĞMAZ DESEMDE KUTLUYORUM TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜNÜ:))

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

