KREM ŞANTİLİ KURABİYE

Sizi kolay bir tarife yönlendirmek isterim.Malzeme az,yapımı kolay,tadı bence çok güzel hani hıyır hıyır denir ya(öylemiydi ya, yoksa kıyır kıyır mı? neyse bilemedim siz kıtır kıtır deyin gitsin bende bir bakıp öğreneyim:)

mazlzemeler;

1 su bardağı sıvıyağ

1 paket krem şanti

3 su bardağı un

karıştır,yoğur ve şekil ver demek istiyorum lakin tok bir hamur olduğundan şekil için elde yuvarlamak biraz zorluyor.Ben o yüzden uzunlamasına şekil verip bıçakla kestim sanki daha kolay oldu.:))

Tarifin sahibesi düzenli takibinde olduğum HAYATIN TATLARINA BURADAN ulaşabilirsiniz:)

Her zamnki gibi verdiği tariften hiç pişmalık duymadım hatta kızdım.Okadar çok yedim ki bir süre yapmamak için direneceğim çünkü çoğunu ben yedim:)

bu arada çok çabuk piştiğini de hatırlatayım fırına atıp bırakmayın yani başından ayrılmayın

benden söylemesi ,bana söylememişlerdi(kim acaba )o yüzden bazılarını kazıyarak yedim:))(ama yine de yedim:))

yapana-yiyene şimdiden afiyet olsun

*ekleme;bu tarifi kremşanti yerine hazır toz pudinglerdende yapılabilir haberiniz ola evde ne varsa yani:))

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

