MİM(BLOG TUTMAYA NASIL BAŞLADIN?)

Blog arkadaşlarımdan amak-ı hayal beni mimlemiş.

konu;blog tutYENİLEMELERE DEVAM:)maya nasıl başladın?

cevap veriyorum:)

Blog nedir ne değildir daha bilmiyorken 2007 yılında karşıma çıktı blogspot.Tam algılayamadığım için ucundan biraz  biraz işte adıydı ,görsellikti ki inanın onları bile el yordamıyla yapıp bir köşeye bıraktım

O zaman bizim paşada yok tabi meydanda adını da SEZO(eşimin adının kısaltılması)BİGO(benim adımın kısaltılması) birleştirip koymuştum.Zaman geçti hem ben yaptığımı unuttum ,insan bilmediği birşeyi yapınca haliyle ne yaptığınıda unutuyor:)

Bİrgün nette birşey arıyordum sanırsam, bir blog sahibesine denk geldim.Baktım hatun habire kendinden yaptıkların bahsedip duruyor .Bende yuh diyorum herkesin bilmesine gerek varmı ,nereye gittiğinin ,ne aldığının ,ne yiyip ne içitiğinin hatta nasıl böyle rahat yazıyor diyorum birde yazdığı yerler annmlere yakın (ha bu arada ilk blog olarak PUCCA yı okusaydım ne derdim hiçbir fikrim yok:))).Sonra hergün takip etmeye başladım bizim hatunu ve takip ettiği diğer blogları(bu arada artık takip etmiyorum onu birazda yapmacıkdı hani olduğu gibi değildi kendimi kandırılmış hissettim:))

Gerçi o zman neden böyle düşünüyorsam ,kendim bloğu açtığımda ilk zamnlar biraz kastıysamda sonra saldım gitti, kim okursa okurdu:)Hala çoğu tanıdığımın haberi de yok .Bilmeleri beni kısıtlar diye de düşünmüş olabilirim:))

Neyse oğlum oldu ve benimde  günüm evde geçiyor malumunuz.İlk doğumgününü kutladığımız bir kaç gün sonra ilk yılın çok zor geçmesinnden ötürü aklımda pek birşey kalmadığını düşünüp blog açmaya karar verdim.

En acıklı tarafı ilk 3,5 ay sadece 4 izleyicim vardı:))) çünkü ben blog olayını idrak etmem ve dahil olmam birzacık zaman aldı:)(bu arada benim ile ilgili tüm düşünceleirnizi duyar gibiyim -bu kadar da olmaz ,yuuuhhh,_:)) Ve bir ara izleyici bölümünü kaldırdım:) görüp ayy yazık hala kimse izlemeye almammış denmesini de istemiyordum.Ama sadece yazıp izlemezsen, kimsede seni izlemeyeceğinin farkına vardım .:) nihayet:))

Sonra oğlum la aramız düzeldi diyelim(uykularımız düzene girdi) bana kalan zamn daha arttı ve benimde blogla ilgilenmemle bugünlerer geldik.

İlk izleyicim canım neslihan ve hobim vaktim her konuda bana yardımcı oldular (onlar sayesinde ahşap boyamaya başladım.)

bu mimi ikisine göndersem kabul ederler mi? acaba:)

zaten mimi cevaplamayan kalmadı gibi:)hergün bir yada bir kaç kayıt bu mimle ilgili:)

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

