ANNELER GÜNÜYMÜŞ.

Ben anneler günüden nefret ediyorum(hatta diğer  zorlama günlerden de) .Direk girdim konuya farkındayım ama nerden başlasam bilemedim.Nedir yani bir gün boyunca kutlayıp ertesi güne herşey bitecek mi?yani.Hele şu hediye mevzusu yok mu?beni kıvrandırıyor resmen ne alyım diye.Valla her daim derim bu anneler gününü belirleyen hatun mezarında yan yatsın diye.:))

  Annem dün aramış “bak birşey almayın alırsanız almam ,çöpe atarım”(ay anne dedim “bende sıralamıştım alacaklarımı madem istemiyorsun almam o vakit”)Sırf çöpe atmasın annem diye birşey almıcam.Şaka bir yana şu hediye işi kasıyor beni.Ben zaten anneme zamanlı zamansız hediye alırım.Niye şimdi sırf biri bugünü belirlemiş diye hiç ihtiyaç yokken hediye diye olmadık birşey alayım ki?

Yanlız bir de olayın şu yönü var bende bir anneyim ve sezonun olduğu ortamlarda

“ayyy sezo ya benim oğğlumda anneler gününde benim için erken kalkıp kahvaltı hazırlar mı?”diyorum.(burda ki amaç oğlum sana diyorum babası sen anla :)) inşallah o güne dek bu yazıyı okumaz ve plan işe yarar:)  yada okur ama okumamış gibi yaparak güzel bir geçirmemizi sağlar :)bakalım.

İsterim ki oğlum gelsin boynuma sarılsın  ANNEEMMMMMMMM desin .Daha ne isterim ki.

Bir de olayın kayınvalide tarafı var .Hani annelerle her şey konuşulur anlatılırda KAyınvalidelerle ardaki mesafeden ötürü almadan olmaz.Ama şanslıyım bu konuda kayınvalidem çikoltaya bayılır.Çikolatalı bir pasta bir de çicek tamamdır yani.8 senede bir çok hediye aldım hatta birinde ayağına küçük gelen bir terlik almıştım o kadar kibar ki oldu oldu deyip giymeye çalışmıştı:)

Yani diyeceğim odur ki ben sevmediğim bir olaydan böyle yırtmış sayılırım. Ama vicdan yaparım şimdi bu özel gün geçsin işlerine yarayacak birşey bulur yada yapar veririm

İçimi döktüm teşekkürler okuduğunuz için:))

Reklamlar

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s