MALESEF:(

Malesef oğlum hasta:( dün iki kere fışkırarak kustu daha ne oluyor demeden ateşi de çıktı.Gittik doktora ama bu sefer aile doktorumuza değil.daha önce anlattığım gibi teşhisi dilin ucundan anladığı için dahi doktorumuza bu sefer zahmet vermek istemedik ve özele oğlumun doktoruna gittik.Maalesef ki geniz akıntısı gene:(

Çok üzülüyorum bu duruma bu kaçıncı sefer aynı teşhis ve ardından yüklenen antibiyotik:(.

Gerçi allah beterinden saklasın diyorum hep ne durumda olup şifa bekleyenler var biliyorum.Az önce kendi oğluda hasta ebru soruyordu “nasıl “diye.Halimize şükür biliyorum antibiyotik bitmeden iyileşecek kuşum .

        Bu durumlarda hep büyükler der ya sana geleceğine bana gelsin diye.Bizim evde ki hali ise

-paşama -sevgilime geleceğine BUSH ‘a gelsin ,OBAMA’ya gelsin şeklindedir:) Tabi bu durum sevmediklerinizle çeşitlendirilebilir.

       Blog gezmesine çıkıyorum  bir bakıyorum ,hastalık herkesin  kapısını çalmış:(

Geçen hafta kaan hastaydı:(  şu anda aklıma gelmeyip geçmiş olsun dediğim bir sürü blog sahibesi var maalesef:(

Yaz gelse de biraz ara versek dimi ama.

         Neyse oğlumu yatırdım(babası zaten sızmış koltukta)Öylece yazmak istedim ve yazdım.Allah şifa bekleyen tüm evlatlarımıza şifa nasip etsin.Keşke hiç hastalanmasalar ama madem oluyor en hafif şekilde atlatmalarını diliyorum allahtan.

(eminim okuyan herkes bir amin der:))

saçı da inek yalamış gibi olmuş:)

çok kibardır çok.resimlerin blog da yayınlanacağını anladı “istermisiniz?”diye soruyor:)

*Resimlerin durumla hiçbir alakası olmayıp “bunları ne zaman yayınlıcan koy işte” diyen iç sese eşlik edişimdir:))

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

