İNİİŞE GEÇİYORUZ:))

Öncelikle dün tebrik için yorum yazan herkese tekrardan teşekkür ederim.(özellikle kimseyi atlamadan teşekkür ettim çünkü çok mutlu oldum.))

Şimdi de dün geceyle ilgii yaşananlara gelelim.Yanlız şunu belirtmek isterim   ne bekliyordunuz ve beklentiniz ne kadar yüksekti bilmiyorum ama şimdi iniş takımlarınızı takma zamamı:))

Önccelikle 7 ye yirmi vardı oğlumu kardeşime bırakıp en yakın AVM gtiik.Çünkü uzun zamndır- ki bu oğlumun hayatımızda olduğu zmandan sonrasını kaplıyor -sinemaya gitmemiştik ve sinemaya gidip arta kalan zamanda da yemek yemek istedik ve ikisini ancak AVM lerinde çabuk yapabiliriz diye plan yaptık.Son anda yapılmış plan olduğundan gittiğimiz sinemede kayda değer pek film yoktu:(

Biz de  hakkın da pek bilgimiz olmayan KAYBEDENLER KULÜBÜNE gittik.Gerçi fazlaca da seceneğimiz yoktu .

İnanın ilk yarısında çıkmamak için kendimi zor tuttum.Zaten içimde hem bir vicdan muhasebesiyleydim(oğlumu bıraktığım için birde başı ağır başlayınca:(( )Şimdi ben izledim aa mükemmel bir film di diyenlere oğlumla geçirdiğim zamanın zerresi etmez.Gelin oğlumla bir dakika geçirin derim.Vaaaayyyyyyy vvaaaaaaayyy ne laf ettim ama:))

yemek kısmına gelince baktık zaman az ve filme yarım saaten biraz fazla zaman kaldı hemen ne yiyebiliriz derdine düştük:)) Romantiklik ayağımızda sürünerek dolaşıyor:) Derdimiz yıl dönümü değil karın doyurmak yani ::)))Neyse gittik hazır bir şeyler baktık, pizza vardı heme acilinden ondan yedik  .   O kadar acele ettik ki sıcak pizza sezonun damağına yapıştı :)))))))(ay güleyim mi? ağlayım mı bilemedim:))

Yok yok biz yaşlanmışız ne plan var ortada ne de yaşanandan zevk alma durumu valla ikimizde acaba şimdi ne yapıyordur deyip durduk .Hatta bir ara geri mi gidelim dedik:))(bak oğlum ilerde bu yazıyı okuduğunda anla sensiz yapamadığımızı artık sende biz yaşlandığımızda bize bakarsın :))

İşte geceden yaşanalar bunlar,ne kadar şikayet gibi gözükse de  yazdıklarım  her şey yine de çok güzeldi.Güldük dalga geçtik halimizle:))

Oğlumda çok usluymuş .Şimdi yatıyor gidip sarılayımda ayrı kaldığım zamanın acısını çıkarayım:))

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

