BİZDEN HABERLER

HASTAYUUUUKKKKK:(

Evde herkes hasta ,çok şükür ki ağır bir durum yok.Hepimizin boğazı ağrıyor:(Çok şükür yataklık bir durum yok ama sezo’nun öksürüğü tavan yapmış durumda:(.Bu durumun evde kendinden geçmeyeceğini anladığımızdan el ele tutup doğru aile hekimimize .(ismine layık şekilde ailece gözüktük:))

Gerçi doktorda pek ilgilendi.Hepimizin ağzını açtırıp dilimiz daha dışarı çıkmadan “hı hı”deyip üçümüzede antibiyotik yazıp gönderdi.Şimdi allahı var hepimize aynı vermedi hepimiznki ayrı ayrı antibiyotik(çok zor olmuştur üç farklı reçete  yazmak:))

Eve gelip almaya başladık ilaçlarımızı bakalım ne zaman geçicek bu boğaz iltihabımız.

SATIYORUM SATTIM İNŞALLAH:)

Başlığa bakıp açık arttırma var sanmayın,ne zamandır düşündüğümüzü hayata geçirmeye çalışıyoruz.Yani tercümesi evimizi satıyoruz.Bunun için cama kocaman satılık yazısını astık:) Evet yüzüm gülüyor çünkü satılmayla eş anlamına geliyor bu benim için.Öyle ki evde ne zamandır doğru düzgün temizlik bile yapmıyorum.Malum taşıncam ya:) kendimi öyle inandırmışım ki yapılacak o kadar iş var “amannnnnnnnnnnn nasılsa taşıncam”deyip erteliyorum:)

Bunu yazdım ki benim isteğime inşallah olur diyecek arkadaşlarım var .secret destek hesabı :)))))))

evde oturmuş ne yapabilirim hesabını yaparken:)
bebeğin bezini değiştirmeye karar verdi:)
herşey hazır.bez biraz büyük ama olsun bir hafta da bir alır artık altını:)
kendi canının sıkıntısı aklına gelmiş.bebeğini gezintiye çıkarmış
arada yokluyor rahat mı? diye:))
mutlu son :kendi canının sıkıntısını kızıyla uğraşarak geçirmiş bunun yüzüne yansıması (herhal):)))

işte bizden bu kadar

yanlız neclacım yardım istemiş ama iki gündür tam randımanlı uğrayamıyorum bloglara o yüzden ona yardım edemedim.Bu konuda bilginiz var ise bir el atsanız:)sevindirirsiniz bizi beya:)

iyi hafta sonları

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

