8 YIL BİTTİ

Bundan 9 yıl evvel evlendim.Ve 13 yıl önce tanıdım sevdiğimi.Çok şükür ki çok sevdim ve sevildim .Canım sezom bunu hep de hissettirdi sağolsun(gerçi oğlumun doğumundan sonra ilgimiz birbrimizi teğet geçip:) yön değiştirse de)

Ben bu yazıları yazarken kardeşim yıldönümünü kutlama  için aradı Ve oğluma bakabileceğini söyledi . Hemen arkasından sezo arayıp plan yapalım demesi beni acayip heyecanlarndırdı:)

Beni tutmayın randevum var:)) Valla ağzım kulklarımda biraz süsleneyim adam belki bir kez daha aşık olur(nasıl makyaj yapacaksam artık:))

Ben eşim ile tanıştığımda sadece arkadaş olacağımı düşünerek elimi uzatmıştım:).Ama olayı daha ilk gördüğünd kafasında bitirmiş ve bana haber göndermişti.Bende “iki cihan bir araya gelse olmaz “demiştim(Varsa olmasını istediğiniz bir istek böyle büyük konuşun konuşun ki başınıza gelsin:))

Böyle büyük konuşmaya karşılk 13 sene beraberlik ve bir dünya tatlısına sahibim.Şimdi bunları yazınca her günümüz laylaylom mu? yoooo hayır ama onlar bu kaydın konusu değil:))) yazarım ara ara, sezo da okur belki alır gönlümü:))

(ne çakalım ama:)))

Seviyorum be bu adamı:)Ay bide bu sabah işe gitmeden bir not yazmış gülmekten öldüm keşke paylaşabilsem ama:(

Allah herkesin gönlüne göre versin.İnşallah çok sevin çok da sevilin

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

