SİZ OLSAYDINIZ……

 

Arkadaşımın iş görüşmesi nedeniyle beraber yola çıktık.Görüşme yapılacak bina ya geldiğimizde  son kez kendine çeki düzen vermesi için wc ye gitmeye karar verdi bende “sen gir ben dışarda bekleyeyim “dedim.

Ben kapıda beklerken yanıma çocuklu bir bayan gelip

-bir kaç dakika çocuğa gözkulak olurmusun” dedi.

Ben de istemesem de (sonuçta mesuliyet ağır gelebilirdi.)olur dedim.

Ben çocukla ki yaşı 3 yada 4galiba konuşmaya çalışıyorum sıklımasın diye.Bu arada arkadaşım wc den çıkıp hadi gidelim dedi .Bende durumu izah edince beraber beklemeye başladık.bir süre sonra tam sıkılmaya başlamışyık ki baktım çocuğun annesi yanımız dan gidiyor ve bizim tarafa hiç bakmıyor.

ben şaşkın şaşkın

-hanımefendi hanımefendi diyerk önüne atladım .Kadın gayet soğukkanlı bir faziyette “buyrun “dedi.Nasıl yani oldum 🙂

Çocuk diyebildim sadece.

Kadın tuhaf tuhaf bakmaya devam edince kadına “çocuğunzu alın dedim.

o da bana “ne çocuğu benim çocuğum yok ki ben evli bile değilim “dedi

hayydeeeee gel burdan yak:)

bir o söyllüyor bir ben neyse ben akıl edip polisi çağıralım dedim.

Neyse ki yakınımızda bir güvenlik görevlisi vardı yanımıza yaklaşıp ne olduğunu sordu.B.r ben anlatıyorum kadında durur mu oda arlarda girip kendini savunuyor.

Güveblik görevlisi “peki öyleyse ortayı açın dedi.Çocuğu ortaya koyup bir yana benim geçmemi bir yana diğer kadının geçmesini istedi.Kime giderse çocuk onun çocuğuymuş.Allahım ilkelliğe bakarmısınız:)

Neyse kendimden emin ben denileni yaptım kadın öyle.

Çocuk ortada bir bana bakıyor bir kadına sonra olan oldu çocuk bana koşarak(yürümüyo bile:) gelmeye başladı……….

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

