PARKA GİTMEK İŞKENCEymiş:)

 

Çarşamba günü seminer sonrası BURCU ve ANNEMle çocukları parka götürelim dedik .Ne zormuş şu park olayı yahu.İnsanın beli kırılıyor resmen .Ay bundan sonra mecburiyetler dışında SEZO götürsün yoksa sağlam bir karısı olmayacak.Salıncakla kanan çocuk kaydırağın tadını aldı başka hiçbir şeye kanmaz oldu:(

Parka mı gittik mertle savaşmaya mı belli değil.Hayır!,Yapma!,Dur lar havada uçtu resmen .Yok ben evimde mesut ve mutluymuşum.Birde belin açıldı göğsün gözüktü çekiştir.Ne kadar da açıksam da millete malzeme vermeye gerek yok:)

şimdi de fotolarla günü anlatayım

garibim burcunun evi savaş alanı gibi kendi iki tanesi yetmiyor gibi bir de benim oğlum ve her daim ondan hizmet bekleyen ben:)

çayım nerde burcu?

 yanında birşey yok mu? burcu:)

büyük olana bakıp ee işte, o onları oyalarken siz işinize bakın dedikodu yapın demeyin inannın o onlarda daha bebek:)

yanlız ne zaman derin dedikoduya dalsak üçüüde ağzı açık bizi dinliyor:))))

 

gittiğiz yerde misafir gibi oturmak yok yazık zeynep in tüm eşyaları oğlumun bu bebek arabası dahil bakalım bize daha ne kadar tahammül edeckler:)

ne döndü evin içinde bir görseniz:)

 

bu da ilk gördüğümüz parka kendimizi atışımız .

 

burcunun bakışı sizce de gitselerde rahatlasak bakışı değil mi?:)

 

işte olay bu allahım şu kay kay olayını parktan kaldırılmalı.bir kampanyamı başlatsam ne .O mu ? kayacak ben  mi?(biz mi-diğer resimlerde göreceksiniz biz kimiz diye:))

 

çocuğu bir türlü bırakmadım burcu nerdeyse dövecekti beni.

-bırak şu çocuğu abla demekten bıktı ama ben bırakamadım:)

mert kuşu da kendini saldıkça saldı kaycam diye:)

 

bizde bari bu kadar çıktık resim çekilelim dedik.yani çocuk bırakmadım kaymaya hahahaaaaaa

çocuk kaydırağı kayılmayan bir şey sanacak ona yanıyorum:)

 

hani” biz “demiştik ya işte biz

annem,burcu ,ben,mert,zeynep ve barış hepimiz kaydığın şu gezilen tahta kısmındaydık:)

 

allahtan sağlam yapmışlar.:)Ne zor birşey yarabbi çocukla parkta oyun oynamak:(

 

en sonunda burcu duruma el attı .Malum tecrübeli aldı merti tersten de olsa başardı kaydırmayı:)

 

kaymanın zevkine varan oğlum artık tek kaymak için kaçış yolunda:)

 

bu da artistik pozlar herşey bitmiş.Nazım gibi derinlere bakmalar:)

 

bir de buraya bakayım:)

 

salıncakta daha iyi diye (yani peşinden koşma yok diye koyduk ama alttan çıkmaya çalıştı:(kaydırağa gidecekmiş:(

 

bu cimcime ise kaçmak için salıncakta ayağa kalmaya çalıştı:)

 

zorla onları parkın olmadığı yöne çektik.çok yoruldum çok.ben yaşlanıyor muyum?pimpirikli miyim?yoksa uğraşmak mı?istemiyorum yada hepsi birden(felaket anne profili:()

 

oğlumdan bu kadar mı?bakışı 🙂

 ya, ben mi abartıyorum yada bilmediğim taktikler mi var?:)

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

