BU HAFTA SONUDA BÖYLE GEÇTİ

,

Her pazar sezo izinli olmuyabiliyor yani bugün nadir günlerden biriydi.Bizde kumburgaza gittik(istanbul dışında olanlar için istanbul’un yazlık mekanlarından biridir).Kayınvalidemin burada bahçe içinde küçük bir evi var denize biraz uzak ama biz zaten hava almak kafa dinlemek için gidiyoruz.Hele arabadan indiğimdeki o çimenlerin, toprağın kokusunu hiç birşeye değişmem.

işte bugün den kareler aslında daha da güzel ve daha çok olabilirdi ama malesef bu konuda beceriksizim:(

ilk baştaki sevmeleri köpeğin oğlumun dalgın anında havlamalarıyla  kaçma  kovalamacaya dönüştü:)

(gerçi gülüçük işareti koyan ben köpeğe hiç yaklaşamam o ayrı:) 

 

önceleri sevdi sevdi de:)

 

prefabrik ev fiyatlarına bakmaya gittiğimiz yerde ki köpeklerle oğlum çok ilgilendi.

 

sağolsun sezo çok ilgilendi ben valla yedim yedim yedim ……………..

şimdi evde inanın midem ağrıyor:(

yemek düşünmek bile istemiyorum durum o kadar vahim:)

 

burada çocuğunun ağzı dolu habire bir şey tıkıyorum:)

 

annesini aşkııııyyyymııııııışşşşşşşşşşş

 

ağaca tünemiş kuş(gerçi belli olmuyor ama incir ağacında:))
About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

