ŞİKAYETİM İŞE YARADI BLOGLAR AÇILDI:)))))

 

Şimdi bu başlığı okuyunca aaaa diyebilirsiniz.burada bahsetmiştim ya ,(ya tamam benim sayemde olmayabilir ama duyurmak için bir başlık seçmem lazımdı:))şikayet ettim iki gün geçmedi bloglar açıldı.Şimdi ben sevinmeyimde tüm kapanan blog sahibelerimi sevinsin:)

nerden mi duydum işte işte burdan:)🙂

artık herkes evineeeee:)

duyan duymayana haber versin.

———————————————————————————

sonradan eklenen not:

ben bu kaydı 18:30 gibi yayınladım ve o saaten itibaren bloğa giremiyorum (şu anda saat 23:20).şaka gibi resmen denemdiğim dns rakamı kalmadı:(

ben ilk yasak olduğunda bile bu kadar engellenmemiştim.Çok karşı geldim çok galiba mimlediler beni nerden girmeye çalışsam olmadı.

şimdi girdim hemen bu yazıyı yazıyorum eğerki yorumunuz yayınlanmamış yada cevap verilmemiş ise bilinki burda tırmalıyorum gene:(

ay allahım ya müjde (alıp ve de)verip çıkış işlemlerini bekleyen günahsız gönül mahkumuna döndüm(ne demekse ama kendime o kadar acıdım ki siz görseniz kimbilir ne yakıştırmalar yapardınız:))

neyse af günü gelene kadar benden bu konu ile ilgili bir şey beklemeyin iki şey yazdım bloğa girmek haram oldu .Artık en cici google,en büyük dijitürk benim için:)gerisi boş:)

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

