BEN Mİ DUYGUSUZUM YOKSA………………..

 

Bizim her sabah kardeşimve annemle rutin konuşmalarımız olur.İşte ,günaydın dün akşam naptın gibi anlamlı anlamsız bir sürü soru cümlesinin cevabı olan günlük konuşma geleneğimiz:)

yine böyle bir konuşma başlangıcında burcu söze”duydun mu?'”yla başladı .

-“ne olmuş “dedim.(Televizyonu açmadığım için haberim yok tabi.Sebebi doktorun ikazı üzerine artık televizyonla güne başlamıyoruz gerçi ilk günler kadar katı sayılmasamda en azından gözümü ovuşturarak sabahın ilk dakikalarında değilde haber saati,ihtiyaç anında oğlum oyalanması için ve gece olmak üzere açılacak saatler belirlendi)

-“ibo vurulmuş”

-“hııhı “dedim sadece sanki normal bir durum gibi.

-burcu”abla anlamadın galiba iboyu vurmuşlar dedi bende”ee  “dedim “allah şifa versin “

-“abla başından vurmuşlar şimdi komadaymış”durumu ciddi dedi.

-hınk .”nasıl yani “dedim(yani ayağından normal başından anormal diye birşey ortaya çıkıyor bu durumda ama raconu da biz onlardan öğrenmedik ?derya tuna vuruldu ayağından eeee korkutmat için vuruldu dememişlermiydi.

asena vuruldu ayağından “korkutmk için vuruldu ayağını denk alsın diye vurulumuştur denmemişmiydi.Yani ikaz için vurulmuyormuydu yani öyle denmiyormuydu.Şimdi de ibo vuruldu ama bu sefer kafasından mesaj neymiş “öldürmek” ne acı ama malesef onlar yaşadı bizde seyrettik ve malesef raconlarını böylece öğrenmiş olduk:(

Bu konuyla ilgi söylenecekler başında bence ,ibo bende nasıl bir görüntü yaratmış ki vurulduğunu duyunca şaşırmıyorum(yani bacağından olduğunu düşünerekten).


Açıkcası pek sevmem ama allah sevdiklerine ,çoluğuna çocuğuna bağışlasın (ki durumu iyi bilddiğim kadarıyla)

Annemle konuşmaya geçtim yarım saat sonra

-“anne sesin niye öyle”

-“kızım  gece 3 te yattım başım ağrıyor”

-hayırdır bişey mi oldu” dedim

-haberin yokmu iboyu  vurmuşlar gece 3 kadar haberleri izledim ne olcak diye sabata erken kalktım haber almak için”

-anne ciddimisin yaaaaaaaaaaa:)

annemde beni taş yüreklilikle suçladı bu arada öyle tepki verince:(

-anne eminim ibo kendine gelince şu aynur hanımın başı geçmişmidir gidin bir ilgilenin “dicek dedim.

yaaa kendine dert mi arıyon diye devam edecektim annem baktım .kızım çocukları var diyerek cümleye başladı baktım sonu gelmicekk ,o günkü telefon görüşmemizi bitirdim:)

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

