BLOĞUMA DOKUNMA(SEMİNER)

 

Çarşamba günü itibariyle ÇOCUK GELİŞİMİ için seminere başladım.Kardeşim ilk bahsettiğinde gidemeyeceğimi düşünüp üzülmüştüm.Sağ olsun burcunun (kız kardeşim) sayesinde (çünkü seminer onların evinin karşısında ve oğluma bakmak ona kaldı:))gidebildim.(annemde ,burcuda benimle gelsin diye gelmişti kardeşime, ama o daha önce benzeri bir seminere gittiği için gelmedi yani anneme de teşekkür ederim allah razı olsun -şimdi okursa gelecek haftayı da garanti edeyim.seminer 13 hafta birilerinin yardımı gerekli anlayacağınız:)

Ama ne gitme giyindim süslendim gittim okula .İki girişi var okulun ben anaokulu tarafına gidip seminerin nerede olacağını sordum .bana

  “diğer girişten girip üçüncü kata çıkmamı” söylediler.

Bende diğer girişe yöneldim tam girerken çocukları içeri alan amca bana ‘hayırdır’ der gibi bir bakış attı.Bende seminee  dedim daha ‘r’ tamamlamadan yanıma çıtı pıtı bir kız gelip bana “buyrun “diyerek yolu gösterdi.Bende içimden vayyyyyy be diyorum seminere bak ne havalı refakatçi eşliğinde odaya gidiyoruz.Neyse bodrum kata indik odaya girdim .Ellerinde çantalar takım elbiseli 7-8 tam emin değilim fazla olabilir erkekler topluluğu ayakta dikilmiş muhabbet ediyorlardı.İçerde sadece bir bayan var oda masada oturmuş soğuk bir ifadeyle etrafa bakıyor.

 Bir tuhaflık var gibi geldi çocuk gelişimi ve sadece erkeklerle dolu bir salon:)

(oysa bana burcu anaokulundaki anneleri toplayıp bu seminerden bahsettiklerini kadınların istekli olduğunu anlatmıştı şimdi ne olmuştu da bütün kocalar gelmişti hemde giyinip kuşanıp 🙂 girişte masada kurabiyeler falan.

 Bende üstümdeki montu çıkarıp iliştim bir yere ama bu arada ayaktaki adamlar bana ara ara bir bakış atıyorlardı.Ben bu durumu çok güzel olmama 🙂 bağlasam da 🙂 içimde bir tuhaflık olduğunu sezmeye başlamam uzun sürmedi:):(

 Oda dan çıkıp tekrardan üst kata çıkarken odaya giren 5 takım elbiseli adamı görünce koşarak yukarı çıktım:) artık kesindi bu benim gitmek istediğim seminer değil:)

yukarı çıkıp ayakta bekleyen kıza tekrardan başka seminer olup olmadığını ve aşağıdaki semineri sordum.

başka seminerden haberi yoktu vee aşağıda ki seminer ÖĞRETMENLERİN semineriymiş:( az daha orada beklesem aaayyyyyyyyyyy düşünmek bile istemiyorum rezil olacaktım

…………………………..

Neyse araştırarak katılacağım semineri buldum(çok azimliyim çok:)

Çok mutluyum 1.5 yıldır neredeyse hiç bir şey yapmamış olmak çok mutsuz etmişti beni.Gerçi oğlumla geçirdiğim zamandan asla pişman değilim ama bir şeyler öğrenmek beni mutlu eder kurslara gitmeyi çok severim.hamileyken de stilistlik kursuna gitmiştim(önceliği dikişe vermek istemiştim ama her yer dolunca boş olana kaydımı yaptırmıştım :))

Çok güzel şeyler öğrendim bu hafta.Bu haftaki konumuz; çocuğa karşı davranışlardı .Ne gibi durumlarda neler yapılabileceğini anlattı…………

Bu konuya nerden mi geldim demin aylincim çocuğa sevgi gösterilmesi gerektiğini anlattığı yazıyı okuyunca aklıma geldi.Seminerde öğrendiğim şeylerden biri de;

Çocuğunuz ağlıyorsa ve bunu sadece istediği olsun diye ağlıyorsa bırakın ağlasın yani sizin istemediğiniz bir şey için tabi ağlıyorsa.

ama eğer ki size yakın olmak ,sarılmak,dokunmak için ağladığını anladığınızda sakın ertelemeyin ,bir saniye dahi ağlatmayın dedi.

Çocuklar fiziksel gelişimlerin yanında .duygusal gelişiminin zara görmemesi için önemliymiş.

Öğrendiğim şeyleri paylaşırım belki.sıkıcı da olmak istemiyorum açıkçası.Ama kulağıma küpe olacak şeyleri sizede ,(yani isteyenler okur o gün :))aktarırım.

aşağıda resimlerde oğlum kendine kombin yapmış

 sarılmış ,sarmalanmış .birazcık büyük ama olsun 🙂

herkese sevgiler

Reklamlar

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s