BLOĞUMA DOKUNMA( dijitürk ‘ü şikayet ettim hemide ayağıma geldi)

 

Bu akşam kapı çaldı ,açtım genç bir çocuk yakasında DİJİTÜRK adı yazılı bir tanıtım kartı ile bana 4 maddelik bir anketi olduğunu cevaplamamı rica ettim.

-hemen şartım olduğumu söyledim.çocuk şaşırmış bir ifadeyle yüzüme baktı

-“buyrun “dedi.Bende şikayetim olduğunu ama muhakkak iletmesini istediğimi söyledim.

-ben”blogların kapatılmasından dolayı dijitürk’e kızgın olduğumu söyledim çocukta tepki olarak

-“hııı” blog olayından kızgınım diye tekrarladım .Çocuk peki efendim sorulara geçelim dedi.

Neyse hangi tip televizyonunuz var hangi kanalı izliyorsunuz gibi ıvır zıvır 4 soruyu cevapladıktan sonra isim soyadımı ve telefonumu (nadir hallerden biri olarak doğru verddim genelde hep yanlış veririm .:) acaba ararlar belki özür dilerler felan ne me lazım doğru verdim telefon numaralarımı işte bu nedenlerden ötürü.

Genç ayağa kalkıp tam gidecekken şikayetim dedim .Çocuğun ankete hayır diyebilirim diye anlamış gözüktüğü şikayetimi tekrar etmemi istedi.

-“blog diyorum blog ”

-genç”hııı blog mu (allahım biz burda kendimizi yırtaken dijitür için çalışanların bu olaydan haberi bile yok:(:)

-bende “evet siz oraya benim dediğimi yazın ama iletin dedim .Genç de sağolsun çok önemli olduğunu (çünkü bak söyle ha diye çocuğa bir kaç öğüt verince vede çocuğun bundan haberi olmayınca önemli birşey olaki diyerek) anlamış ifadeyle anketin sonuna benim dediklerimi yazıp ileteceğine dair söz verdi:)

Bakalım bir sonuç çıkmaz belki iletilmez ama yapabileceğimi ,elimden geleni yaptım şimdilik.Belki bu anket için kapınıza gelirler sizde aynı şeyi söylerseniz belki birinin kulağına gider ne bileyim işte

UMUT DÜNYASI

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

