BLOĞUNA GERİ GİRMEK İSTEYENLER!!!!!!!!!BUNLARI YAPIN VE GİRİN

 

ilk önce Ağ Bağlantılarımı açın buradan sol menüdeki (Ağ görevleri) Ağ bağlantılarını görüntüleye tıklayın.Karşınıza bilgisayarınızda kurulu ağların listesi çıkacaktır.

Ağ Bağlantıları

Bu ekranda kullandığınız ağı sağ tıklayıp özellikler ekranını açın.(Kablosuz kullananlar kablosuz ağ bağlantısını,ethernet kablosuyla bağlananlar Yerel ağ bağlantısını tıklasın)

Ağ bağlantısı özellikleri

Karşınıza çıkan bu ekrandan resimde olduğu gibi İnternet iletişim kuralları (TCP/IP) protolünü seçip özellikler butonuna tıklayın.karşınıza aşağıdaki resimdeki gibi bir ekran gelecek.

TCP/IP Özellikleri

Sizin ekranınızda gelen ayarlarda DNS sunucusu adresini otomatik al seçili olmalı.Yapmanız gereken şey Aşağıdaki DNS sunucusu adreslerini kullan seçeneğini seçip.DNS adresleri olarakda 4.2.2.2 ve 4.2.2.3 ü yazmanız.Yani bir üstteki resimde gözüken ayarların aynısını yaparsanız amacımıza ulaşmış olacağız.

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to BLOĞUNA GERİ GİRMEK İSTEYENLER!!!!!!!!!BUNLARI YAPIN VE GİRİN

  1. cocukcayasamak dedi ki:

    pek karıştırmak istemiyorum ama eski bloğumuda özledim.payşalım için teşekkürler…

  2. tazeanne dedi ki:

    kiziimm sana nolmus :)) hacker olmussun cidden :))

  3. Deniyorum ama olmuyor benim bilgisayarımda.Kumanda paneliini görüntüleyebildim bir kez sonrasında oda bana arkasını döndü…
    artık yeni bir perde açıldı galiba…Alışmak lazım diye düşünüyorum…

    • sezobigo dedi ki:

      neden anlamadım ama ben ve kim yaptıysa oldu burda kalma üzülürüm 😦
      tekrar dene belki olur buralar çok soğuk sıcak olan eve geri dönüş inşallah gerçekleir:)

  4. Dün gece çok denedim olmadı…Bende kendimi garip hissediyorum burada…Belki sorun benim bilgisayarımdadır…Çözemedim gerçektende

Bir Cevap Yazın

