ARKADAŞLAR BLOĞUNUZA “DNS “AYARINIZI DEĞİŞTİREREK GİREBİLİRSİNİZ

Emini burada olup bloğu engelli diye giremiyenler vardır.Ben ve birçok blog sahibi bilgisayarın “dns” ayarını değiştirerek bloğumuza kavuştuk bilmeyenler için link vereceğim ben ordan bakarak yaptım.eğer yardımcı olabilisem ne mutlu

işte “http://www.alialtugkoca.com/arsiv/sansursuz-internet-icin-dns-sunucunuzu-degistirin/”

link olarak ekleyemedim:(

henüz hiç araştırmadım ne nedir diye ama yazdığımı aratırsanız yapacağınızdan emeinim.eğer yaparsanız bir yorum bırakın bileyim

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to ARKADAŞLAR BLOĞUNUZA “DNS “AYARINIZI DEĞİŞTİREREK GİREBİLİRSİNİZ

  1. sihirligunce dedi ki:

    Baktım ama içerik bulunamadı ,diyor sanırım kaldırılmış.

  2. Sihirli Günce dedi ki:

    Başka yerden bakıp uyguladım canım.Halloldu yani artık bende blogspot’u açabiliyorum.

Bir Cevap Yazın

