DAĞ-FARE HİKAYESİ

Küstüm ben bir süre yazı yazmam herhalde.Yani fare dağa küsmüs dağın haberi olmamış hesabı:(

Napayım ısınamadım buraya gerçi biraz da olsa ümidim var benim çünkü bloglar duruyor onun farkındayım kendimce çözümler arıyorum bulunca buraya yazarım .Ne kadar boşlukta buldum kendimi sevdiklerimi bir daha bulamam korkusu sardı nedense:(

 

Ayrıca GÜLcüme teşşekkür ederim onun sayesinde şu an yyazıyorum çok mutsuzken kanada dan aradı beni ve yardım etti sağol gülcüm.Ayrıca GÜL o kadarda kilolu değil bilesiniz:)

hakkımızdaa hayırlısı oldun

BLOĞUMA DOKUNMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to DAĞ-FARE HİKAYESİ

  1. sihirligunce dedi ki:

    Çok sıkıcı gerçekten.Ben de yazmamayı düşünüyorum artık,çünkü hiç tat vermiyor canım.Gül’ün yeni adresi ne bu arada.Bari böyle birbirimizden haberimiz olsun..

  2. sevtapayciucar dedi ki:

    Bende sevmedim burayı hiç 😦

  3. birdywerina dedi ki:

    pis burası piss, bulduğum tüm arkadaşlarıma diyorum, evimize dönelimm diye:(

  4. ikizbuyutmek dedi ki:

    Tatlım benim sorun yaşadığından haberim olmadı seve seve yardımcı olurdum sağolsun Gül yardımcı olmuş.
    Dünden beri geçmedim doğru düzgün bilgisayarın başına şimdi aldım elime bir bloggerda geziyorum bulamadıklarımı WP de arıyorum seni de böyle buldum adres bırakmamışsın bloggera.
    Hepinizi çok özledim inşallah sorun hemen halledilir.
    Gerçi ben bloggera hala girebiliyorum ama bazı arkadaşların ki hata veriyor:(

Bir Cevap Yazın

