>ZEYNEP DİZDAR-BİR ÇOCUK SEVDİM

>

Sezen aksu dan bildiğim bu şarkıyı Zeynep Dizdar çok güzel yorumlamış.Sabahtan beri tekrar takrar dinliyoruz evde. Size hediyem olsun
SEVGİLER

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to >ZEYNEP DİZDAR-BİR ÇOCUK SEVDİM

  1. İkiz Annesi dedi ki:

    >Güzelmiş,teşekkürler canım paylaştığın için.

  2. Taze Anne dedi ki:

    >cihan uyuyor, uyandigi gibi dinleyecegim 🙂

  3. sezobigo dedi ki:

    >aylincim ben çok seviyorum sizede göndermek istemiştim:)gül senin cihan uyumayı biliyomuydu:)kaldır dinler deki avrupalı türkler dinliyormuş:)

  4. keyf_i sibel dedi ki:

    >ya ben zaten bu şarkıyı severdim…

  5. ev günlüğü dedi ki:

    >OKDAR KOŞUŞTURMACANIN ÜSTÜNE SLOW BİR MÜZİK İYİ GELDİ DOĞRUSU TEŞEKKÜRLER

  6. Küçük Mucizem dedi ki:

    >Müzikten ne kadar uzak kaldığımı farkettim sayende. tşk arkadaşım paylaşım için.

  7. >Bende çok severim bu şarkıyı.Zeynep Dizdar da güzel seslendirmiş.Teşekkürler paylaşım için sezobigocum 🙂

Bir Cevap Yazın

