>PAŞADAN BİR KAÇ NOT:)

>Oğlum bu aralar( kendi isterse tabi) öptürme delisi oldu.Biz öpmeye kalksam öyle hırsla itiyor ki “ne oluyoruz ya” diyorum.Ama kendi öptürmek istersen atmayacağı takla yok gibi.
Örnek; Geçen gün ben yatağı topluyorum bir yandan da onu kesiyorum baktım bizimki “anne anne”diyor.Tabi bu durum beni istediği anlama gelmiyor .çünkü herşeye “anne”diyor:) Bizimki bir iki söyledi baktı benden tepki yok baçağını açtı eliyle sıkmaya başladı.Bende içimden “uyanığa bak ayağını öptürecek “diyorum .Bizimki “anne anne ıhh” diyor anlıyorum ki canı açımış .ÇÜnkü bu “ııhhh” sesi onu anlatır.Neyse “efendim oğlum ne oldu dedim”Paşa elini uzatmış öpmemi istiyor.Bacağını sıkmış eli acımış:)Ben acaba yanlış mı anladım diyerek anlamazlığa verdim.Bana baka baka eliyle bacağını sıktı ve elinei bana uzattı öpmem için:)

Sezo bunu “mert’im çakalım “diye boşuna sevmiyormuş:)

Bir de benim anlmadığım ne şekilde düşerse düşsün”öpüp geçti oğlum “dediğimde herşey bitiyor.Hakikatten de bitiyor herşey, ağlaması duruyor:)

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

13 Responses to >PAŞADAN BİR KAÇ NOT:)

  1. İkiz Annesi dedi ki:

    >Bayıldım sepetin içindeki haline.Kredi kartı şimdiden ele geçmiş ama:)))Kuzucuk 41 kere maşallah tabikide anneler öpünce geçer , nasıl da biliyorlar işlerini şimdikiler zehir gibi zehir:)

  2. Sihirli Günce dedi ki:

    >Ne kadar da akıllıymış bu paşa annesi.Maşallah nasılda istediğini yaptırıyor ama:)

  3. Taze Anne dedi ki:

    >cok sekerr :)) cocugunn kimyasini bozduk, opunce geciyor, psikololik inaniyor demekki ;))

  4. figen abla dedi ki:

    >oy oy oyy ben sana kurban olurum çocuk :))))°º♫♫♫♫°º•*•♫ ♫° ·. valla şimdi ne kadar öpsen kârdır, bunlar sonradan hiç öptürmüyorlar..benim sıpa 21 yaşında..azman gibi birşey oldu..öpeyim diye zıplıyorum zıplıyorum da boyum bile yetişmiyor..zaten bacak kadar boyum var, bir de kendini iyice yükseltiyor, hiç öpemiyorum..ne yöntemler geliştirdim bunu öpebilmek için bir görsen…bazan bilgisayar başında sinsive arkadan sokulup saldırıyorum…bazan uyurken hücuma geçiyorum..ama kızıyor artık..Allahtan ki bebekken bunu bayıltana kadar öper koklardım..en azından içimde kalmadı :)))))aaahh çocuk kokusu ah…ne çok özlemişimmm :)°º♫♫♫♫°º•*•♫ ♫° ·.

  5. sezobigo dedi ki:

    >aylincim;:) kredi kartlarıma saldırıyordu bende tarihi dolanları zımbayla delip ekline veriyorm:)hemde ne zehir:)sihirli günce;ayinin dediği gibi şimdikiler fena, zehir gibilergülcüm;sorma kesin psikolojik yoksa nasıl geçer dimi ama:)figen abla;nerelerdeydin yoksun ne zamandır.öpüyorum hemde nasıl:)

  6. EsEr dedi ki:

    >çok tatlı maşallah. Allah bağışlasın..En tatlı amanlarıdır şimdi. Hele konuşmaya başlayınca çok tatlı oluyorlar. Sevgiler..EsEr – Vakit Buldukça

  7. yenigelin :) dedi ki:

    >çok tatlı bişey o ya maşallah paşaya 🙂 Ama öpülmez mi o güzellik şimdi insan yer bile onu 😀

  8. SerpiL dedi ki:

    >fotolar çok hoş.bizimkide öptürmez bazende ben dayanamıyorum mıncıklıyorum her yerini

  9. sezobigo dedi ki:

    >taze gelin;yeri geliuor kendimi kaybedip ısırıyorum ozaman geçsin diye öptürüyor:)hehe b,r taşl iki kuş hehe:)eser; hoşgeldin öncellikle.bende bekliyorum ama konuşmada tık yok nerdeyse:)serpil: sanki ne öptürmüyorsa bizde zorla öperiz dimi ama:)

  10. hobivakti dedi ki:

    >Oooo sizin işiniz kolaymış, ağladıkca öpeyim geçsin muhabbeti yapın sakinleşsin. :)Öp benim için ufaklığı :)Bu arada peçete hala gelmedi mi? Merak ettim.

  11. hobivakti dedi ki:

    >Postada bu kadar takılması canımı sıktı açıkcası. Umarm kaybolmamıştır. Gelmezse söyle yeniden gönderirim.

  12. >Yaramaza bak sen, nasılda biliyor işini. Benim kızım artık 4.5 yaşında öpülmek istemiyor, kim öpse yanağını siliyor.

  13. sezobigo dedi ki:

    >nergiz ;çok güldüm:)siliyor demek aslında onlarda haklı beden onların ama biz istiyoruz diye habire muck muck yapışıyoruz:)hobivakti;olur mu canım gelir gelir hava soğuk ya ondadır:)

Bir Cevap Yazın

