>SEVGİLİLER GÜNÜNE DAİR

>Bugünde sevgililer günü için yazayım.Ben sezoyla çıkarken(4,5 yıl) unutmazdı özel günlerİ.Ama benim sevgili,çok değerli,AŞKIM(okur diye girizgah güzel olsun dedim)hiç sevmez özel günleri öyle bırakın benim doğum günümü kendi doğum günü kutlandığında bile “ne gerek vardı” diyerek insan hevesini boğazına dizer.
 Eee böyle olunca özel günler zaten bir anlam ifade etmez onun için(kendi doğum gününü lüzumsuz gören ,diğer günleri nasıl görür siz düşünün)

Ama şu bir gerçek benim suratımın asılmasına tahammül edemez(acaba çirkin gözüktüğümden mi?,daha sonra barışmanın zor olacağını düşündüğünden mi? yada çok sevdiğinden mi bilinmez)
O yüzden mecburi görev gibi üstlenir ve  yerine getirir.Ha böylemi kutlanır  derseniz ay nasıl anlatayım adam düğün sevmez,özel gün sevmez(bu arada hep sorarım beni nasıl sevdin diye:))

Aslında haklılık payı olan yerleri de var.Mesela ben çiçek sevmem yani bana çiçek alınmasından hiç hoşlanmam.Aldığı hediye giysi ,ayakkabı gb birşeyse kesinlikle beğenmem(ki  doğum günümde bana ayakkabı almış ayy ben bir gördüm hiç beğenmedim çok iyi hatırlıyorum kar yağmış yollar tıkalı -7yada8 sene önce-ama sezo gidip değiştirmek zorunda kalmıştı aldığı spor ayakkabısını) huyum kurusun beğenmezsem yazık derim o paraya ve düşüncemi dile getiririm.(bunu da sadece sezoya yaparım nazımı çekeceğini bildiğim için olsa gerek)Oda o kadar düşünülecek ,karar verecek ve de alacak yani onun işide zor anlayacağınız:(

Gerçi bu doğum günü aldığı hediyeye bayıldım.Daha doğrusu fikre.yazmak isterdim lakin her şeyi yazmamdan pek hoşnut değil.
Şimdi böyleyse nasıl sevdin,nasıl evlendin diyebilirsiniz.Malum kadınlar anlamlı anlamsız özel günleri sever hatırlanmak ister.
İşte burda dururum çünkü sezo öyle güzel benim kalbimi çalmıştı ki.
Sadece birini paylaşayım bari;

İkimizde çalıştığımız şirketin başka şubelerinde çalışıyorduk .Canım benim, her sabah açacağım iş yerinin kapısına bir gül bırakırdı.Evet o zamanlarda sevmezdim çiçek-böcek türü şeyleri fakat öyle ters yöndeydi çalıştığımız yerler.Ne zor şartlarda yapardı ki(iş yeri benimkinin tam zıttın da bir güzergahtaydı.her sabah benim iş yerime gelir gülü bırakır sonra ters yöne tekrar yürüyüp işine giderdi(pek açıklayıcı olmamış olabilir ama ben biliyorum ya.Düşününce şimdi bile “aman almasın hediye diyesim geliyor.)

Şimdi düşünüyorum da ne ara içine bir şey kaçtı da değişti diye:),
Neyse iyi dir iyi SEZO
Allahım okuyacağından mı korkuyorum nedir:)
(yok mu şöyle kim,n yazdığı belli olmayan bir site yazalım güzelleşelim.Tam kötülücem yapamıyorum.Acaba SEZO mu mükemmel bilemedim:)

Dün önce ben arayımda güzel bir-iki laf diyeyim dedim.Dedim dedim karşıdanda ses yok:)
bizimkini birkaç gündür ağrıyan dişi şişmiş konuşmaya takati yok:(
ayda yılda ben bir şey yapayım dedim karşılık göremedim:)
Bugünlükte bu kadar sevgiler

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı BENİM İÇİN ÖNEMLİ GÜNLER içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

20 Responses to >SEVGİLİLER GÜNÜNE DAİR

  1. >ayy canım benim kocayı anlatıyorsun aynısı hiç özel gün bilmez ne gereği var der ama her kadın ister küçükte olsa bir hediye ama nerde şimdide grip olmuş yanına bile gidemiyorum nazından ya bu erkekler hep böylemi biz hastalanınca önemsemezler ama kendileri hasta olunca yanlarına bile yaklaşılmıyor

  2. >SİZ BU KADAR YAKIŞIKLIBİR ŞEY YAPMIŞSINIZ ZATEN NİNEM.GÜNLER BOŞ ŞEYLER.ÖP BENİM İÇİN LÜTFEN O DÜNYA TATLISINI

  3. sezobigo dedi ki:

    >ahsenin dünyası;bunlar farklı gezegenden kesin:)varmı? başka açıklaması:)örgücüninem;bakan gözle alakalı işte siz yakışıklıyı biz sorunları görüyoruz.gerçi bizde hala evliliğimizi bu boşverlere borçluyuz galiba

  4. Taze Anne dedi ki:

    >Yok bigocum, ben sezo enistenin seni ne kadar cok sevdigini biliyorum. Bizimkiler sevgilerini iclerinde yasiyorlar, yani surekli hediyeler, cicekler gereksiz geliyor :)) Baksana 70 kilo olmusum, cok cirkinim. vahap hala beni opebiliyorsa demekki beni gercekten seviyor :))

  5. sezobigo dedi ki:

    >gülcüm aman hep böyle diye diye dışarı çıkarmalarınıda engellemiyelim.bundan böyle bende içten yaşayacağım söylemicm:)banae

  6. neselihaller dedi ki:

    >bak diş dedin beni bitirdin…ben sevgililer günümü be sene dişçimle geçirdim…yani bu sene pek romantik olamadık kocacığımla…benim yüzümden :-((

  7. sezobigo dedi ki:

    >neşelihaller,haberim var okudum:)(gerçi oğlum çekiştidiğinden sen dahil birkaç bloğ yorum bırakmadan kapattım)

  8. >ha haa… çok sevindim.. niye mi bir tek bendeki böyle değilmiş diye.. benim en son yaptığım şeyi bilseniz. babalar gününde hepimize tişört yaptırdım çocuklarınn tişörtlerinde babalar günün kutlu olsun yazıyordu alpanın tişörtünde süper baba resmi kendiminkinede koca koca (tabii ingilizce) umarım artık utanmışsındır diye yazdırdım ve adam bana niye utancam ki dedi… anneler gününde sevgililer gününde ve evlilik yıldönümümüzde hediye almadığının farkında bile değil ve ben çok üzüldüm güya onu utandırcaktım ama ben pişman oldum keşke kendime de süper anne yaptırsaydım diye..ve canım dediğin gibi bu adamın evlenmeden önceki halini düşündükçe acaba uzaylılar kaçırdılarda içine başka birimi girdi diye düşünüyorum.

  9. sezobigo dedi ki:

    >hayatın tadları;bilsem neden değiştikleini hemen resetlicem eski ayarına gelsin diye:)

  10. Taze Anne dedi ki:

    >ben biriki gun icten yasadim, vahap hemen sen beni sevmiyorsun tripleri yapti. Sen de dene istersen :))

  11. >ahaha, yazına bayıldım, bence de bir süre sonra bu erkeklerin içine ne kaçıyor ben de merak ediyorum 🙂 önceden nişanlımla dışarı çıkarken binbir türlü hazırlık yapılr kokular sürünülürdü, şimdi adam traş bile olmuyor, bir sihirli sopa lazım bunlara, ama kızılcık sopası 🙂 sen bu arada siteyi aç, ben de her türlü destek veririm, rahatça atıp tutmak daha rahat olur 😀

  12. hobivakti dedi ki:

    >Tebessümle okudum yazdıklarını. :)Tarafımdan mimlendin. :)http://hobivakti.blogspot.com/2011/02/yeni-bir-mim.html

  13. >Ah tatlım benim nasılda poz vermiş..Sorma ya benimkide özel günleri pek sevmez gereksizmiş yok bilmemneymişmişmiş

  14. Sihirli Günce dedi ki:

    >Ahh ahh iyi ki bekarken veya yeni evliyken yapmışlar böyle güzellikler,Gül almalar falan yani..Artık ölene kadar onları hatırlar avunuruz,yapacak bir şey yok şekerim:))

  15. sezobigo dedi ki:

    >mayanıncicileri ;nişanlıyken başlaadıysa evliyken şin daha zor:)allah kolaylık versinhobivakti;ben sizin evde böyle şeyler olmaz diye hayal edşyorum.yani romantik bir kocan var gibime geliyor.bilmiyorum ne kadar doğru:)aylin-yemek vakti;nedense işine gelmedikleri herşey gereksiz.evlenmeden önce nasıl gerekliydi ama:)sihirli günce;doğru söylüyorsun ne diyim:)

  16. Deli Anne dedi ki:

    >aman iyi konuşmaya devam arkadaşım.. ben koca hazretlerine bir laf dedim, kindar adam zaten, bloga uğramaz, bahsini etmez oldu. gerçi biliyorum gizliden gizliye okuyor ama bozuldu bizim büyü

  17. sezobigo dedi ki:

    >delim;sorma bizimki daha demin baktı ve bigo ne yazıyor burda(yabancı dilde tercüme bekler gibi:))diyor.allahtan bir iki güzel laf sıkıştırmıştım araya:)

  18. isoon dedi ki:

    >hediye konusunda ben de beğenmediğim halde sevinmiş gibi yapamıyorum, onun yerine bu olsaydı keşke diye hayıflanıyorum ve mutlaka değiştiriyorum 🙂

  19. hobivakti dedi ki:

    >Eşim özel günlere önem verir gerçekten de. Hiç bişey almasa çiçek alır mutlaka. 🙂 Seviyorum bu huyunu. 🙂 Bir kere ben evlilik yıldönümümüzü unutmuştum ama eşim unutmamıştı. 🙂 Bende hiç bozuntuya vermedim. :))

  20. sezobigo dedi ki:

    >HOBİ VKTİ;SANŞLISIN. BU ARADA NASIL AMA TAHMİNİM HEHE:)AH AH GERÇİ BEN ÇİCEĞİ DEVMİYORUM AMA BARİ ZORLAMA OLDUĞUNU HİSSETTİRMESE:)AMA ALLAH BAŞIMDAN EKSİK ETMESİN ONU .BEN DE AZ DEĞİLİMDİR HANİ.YANİ BİZİMKİ TENCERE KAPAK HİKAYESİ:)

Bir Cevap Yazın

