>CİDDİ CİDDİ DÜŞÜNÜYORUM

>bu aralar ciddi ciddi düşünüyorum oğlumu memeden kesmeyi.İçinden çıkılmaz bir hal aldı bizim oğlanın meme emmesi.Benim bildiğim karnı açıkır ,uykusu gelir,şevkat ister yada ne bileyim başkasından çekinir sığınmak için kuçağıma meme işter bir çocuk.Ama şu son bir hafta oğlum emiyor,bitti deyip kuçağımdan iniyor toplamda 7-8 adım atıp hooooopp kuçağıma memeye.Önceleri kabullenip zorluk çıkarmasamda yemek yemeyip sadece memeye dadanması son nokta oldu.Gerçi en sevdiği şeyden mahrum etme fikri beni bu işten caydıran tek neden diyebilirim.Öyle mutlu oluyor ki elini ayağını sallıyor,iki eliyle bana sarılıyor ,gözümün ta içine öyle bakıyor ki aman yemesin diyesim geliyor.Ama mantık devreye girince bu böyle gimez diyorum.Netten biraz bakındım en uygun zaman hem anne hem çocuk için diye bir sürü şey okudum .Okudum da ne oldu sanki acayip ikilemde kaldım.Ne yapayım bilmiyorum.:(

ben şunu anladım bizim çocuk dudak tiryakisi.Şimdi ne yapmalı bilmiyorum.Benim işim varsa ve de onun beklemesi gerekiyorsa vay halime ,kendini yerden yere atıyor bana vurmaya çalışıyor.Onu memeden keseceğim gün koruma tutmalıyım .Beni döveceğimden korkuyorum.

Ama şu gerçekki emmesi beni de mutlu ediyor hem sağlık acısından hemde onunla bu denli yakın olmamızdan.

Oooooo ben yazıya CİDDİ başladımda daha yazıyı bitirmeden yumuşadım.Aslında evdeyken tamam başka yerde zor oluyor.Elini atıp yakamdan içeri çekiştirip duruyor,zor durumda kalıyorum böyle olunca:(

neyse şimdi uyuyor bende gideyimde bu durumdan biraz faydalanayım .
herkese iyi hafta sonları

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

12 Responses to >CİDDİ CİDDİ DÜŞÜNÜYORUM

  1. BALLI LOKMAM dedi ki:

    >Erken pes etmişsin benimki 2 yaşını doldurdu hala emiyor:)))

  2. sezobigo dedi ki:

    >BALLI LOKMAN ;İNAN DAHA PES ETMEDİM AMA DÜŞÜNMÜYORUMDA DEĞİL.NE GÜZEL SZİNKİ DE BÖYLEMİYDİ?SEVGİLER

  3. İkiz Annesi dedi ki:

    >Benim cadılar sütüm olduğu halde kendileri bıraktılar 6 aylıkken.Ek olarak mama verdiğimden biberon daha cazip geldi onlara:( Keşke ben de uzun süre emzirebilseydim içimde kaldı diyebilirim.Bu konuda şöyle yapsan böyle yapsan diyemeyeceğim ama en doğrusunu sen bilirsin kolaylıklar dilerim arkadaşım hangi kararı versen işin biraz zor görünüyor:)

  4. >ya bende istediği kadar emzirmeyi düşünüyorum ama senin dediğin gibi bir yere gidince zor oluyor benim ufaklık bile elini atıp gösteriyor ver diye sanada kolay gelsin kesebilirsen memeden:)))

  5. >Bizimkiler ikiz olduğundan süt hem yetmedi hemde 4. ay sonunda kesildi.Oysa ki ben kızlarımı anne sütüyle büyütebilmeyi o kadar çok istiyordum ki…O yüzden içimde ukde kaldı sanırım .Bence sütün varken emzir emzirebildiğin sürece…

  6. sezobigo dedi ki:

    >aylin;sorma zor ki ne zor.kıyamadığımdan kendime kıycam:)sevgilerahsenin dünyası;seninki gösteriyorsa yine iyi bizimki maşallah elini ordan istediğini yapana kadtr çıkarmıyor:(özi'nin güncesi;açıkcası bende öyle diyordum istediği sürece devam edicem diye ama maşallah eksilmiyor istek her dakika artarak devam ediyor:)

  7. >OFF ARKADAŞIM YA.BEN DE KESMEYİ DÜŞÜNENLERDENİM.HİÇ DENEMEDİM..ÖÖÖÖLE DÜŞÜNÜYORUM SENİN GİBİ.GECELERİ HİÇ UYUMUYOR BU NEDENDEN ÖTÜRÜ.HER AN UYANIP EMMEK İSTİYOR.MAMA YAPSAM BİLE YEMİYOR.DERDİ EMİP BENİM KOKUMDA UYUMAK.BENİM TEK SIKINTIM BU.UYUMAZSA BÜYÜYEMEZKİ.NAPCAM ŞAŞTIM.KESMEKTE İSTEMİYORUM ASLINDA ÖYYLE TATLI OLUYORKİ KUCAĞIMDA,SICAĞIMDA.OOOFFF OFFF NAPCAM BEN.KELİN İLACI OLSA BAŞINA SÜRER ANLAYACAĞIN

  8. sezobigo dedi ki:

    >mintini mutfağı;sorma benimkide gece bir kaç kez sabaha doğru bırakmadan emerek yatmak istiyor.ama kıyamıyorumda .ne olacak bilimiyoruö

  9. hobivakti dedi ki:

    >Aslında emmesi iyi ama böyle zamanlı, zamansız istemesi kötü.Bakalım biz ne yapacağız?

  10. neselihaller dedi ki:

    >ben çok isterdim çocuklarımı en azından 1 yaşlarına kadar emzirebilmeyi ama birini 6 ay birini 4 ay emzirebildim…hoş gerçi o dönemde de kendimi sadece memeden ibaret bir canlı türü olarak görüyordum…sürekli memedeydiler…2 sene boyunca o göğüsler hiç kapanamadılar 🙂

  11. neselihaller dedi ki:

    >ay yorum göndermiştim ama hata verdi bilgisayarım..demiştim ki çok isterdim benimkileri 1 yaşlarına kadar emzirebilmeyi..Kızımı 6 ay oğlumu 4 ay emzirebilmiştim. Ama o dönemde de sürekli memede oldukları için halka açık bir şekilde geziyordum resmen evde:-) kendimi memeden ibaret canlı türü olarak görmeye başlamıştım:-)

  12. sezobigo dedi ki:

    >hobi vakti;evet çok sıkıntı oluyor.zamanlı zmansız istemeleri bakalım ne yapıcam sanada kolaylıklar dilerimneşeli haller ;hoşgeldin öncelikle.evet sorma ne menem bişeymiş bu meme vermeyince krize giriyor resmen.ama şükretmeliyim verebildiğime sadece zamansız istemeler sorun olduğunda sıkılıyorum:(yoksa bu aya kadar emzirebildiğim için şükürler olsun:)

Bir Cevap Yazın

