>NELER ÖĞRENİYORUM-2

>Öğrendiklerimize diş fırçalamyal devam ediyoruz.

Çok seviyor diş fırçalamayı.şimdilik macun koymuyorum.Elinden almasam saatler sürecek gibi fırçalama işimiz.Ne yapsak tekrar edilen bir dönem geçiyoruz biz de örnek olalım dimi ama

evet bugünlükte bu kadar görüşmek üzere
About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

11 Responses to >NELER ÖĞRENİYORUM-2

  1. >Canım çok iyi yapıyorsunuz. Bırak her yeri ıslatsın ama keyif alsın. Hatırladığım kadarıylada macun koymanda sakınca yoktu sanırım. Çünkü biz şimdi 7 ve 5 yaşındayız ama dişten sıkıntılı günlerimiz oldu eylülün düşleri çürümeye başladığında 2.5 yaşında falandı sanırım ve diş hekimimiz dişini fırçalayamasa bile macunun ağzına girmesi bile yeterli demişti bize. Çocuklar için yapılan macunların yutulmasında sakınca yokmuş. Zaten öyle öyle alışıyorlar. Aman devam edin vazgeçmeyin..

  2. İkiz Annesi dedi ki:

    >Bizde de durum aynı bayılıyorlar diş fırçalamaya:)3 yaşında macun koyabilirsiniz fırçalarına demişti diş doktorumuz.İnşallah büyüdüklerinde zorla göndermeyiz diş fırçalamaya :))

  3. sezobigo dedi ki:

    >hayatın tadları;açıkcası pek sırun olmuyor fırçalarken.hatta ben banyoda işlerim hallederken kendini onla eğlendiriyor.:)inşsllah devamı gelir hep oyun olarak kalmazaylin:inşallah devam ederler.bu arada senin kızlar iyidir inşallah

  4. Taze Anne dedi ki:

    >aferin onaa ;))) dislerinide fircalarmis :))

  5. hobivakti dedi ki:

    >Aferin ona. :)Güzel alışkanlıklar ediniyor. 🙂

  6. sezobigo dedi ki:

    >gül;evet bendende aferin oğluma bakalım senin cihan ne yapacak:)hobi vakti;inşallah alışkanlık olarak kalır .biliyorum ki büyüdükçe zor yapıyorlar bunları

  7. Deli Anne dedi ki:

    >Ben ilk diş görünür görünmez fırçalamaya başlamıştım macunla.. iyi mi ettim kötü mü bilinmez ama Kerim'de hiç fırçalamıyorum bile.. hiç olmazsa silmeli değil mi?

  8. sezobigo dedi ki:

    >deli annem;benim bildiğim ek gıdalara başlandığından itibaren dişler gazlı bez ile silinmeliymiş

  9. Mekila dedi ki:

    >Canım bence süper bir şey öğreniyor severek yapması da cabası, çünkü çoğu cocuk şekerlerden dolayı küçük yaşta dişçi koltuğunu kötü bir hatıra ile tanıyor. Bu arada sevimliliği de üzerinde yine maşallah =)

  10. sezobigo dedi ki:

    >mekilacım sağolasın o biliyor izlendiğni:)bilerek yapıyor

  11. keyf_i sibel dedi ki:

    >merhaba; blogunuza geldim ve herhalde 10 15 postu art arda okudum. öncelikle bizim bebeişler aynı yaştalar ve ben öyle dönüştürmeler , boyamalar yapamıyorum peş,inden koşmaltan, seni tebrik ederim.diş fırçalama işinde biz çok başarısızız.zaten lekeler var sinir olyurum.neyse çokk öptüm.bu arada uyku konusu ve yürüme işinde benziyoruz maalesf…

Bir Cevap Yazın

