>NELER ÖĞRENİYORUM-1

>Oğlum 1,5 yaşına basmasına şurda  8gün kaldı.Benim için büyümüş kelimesi onunla yanyana durunca biraz tezat kalıyor.Ama ona sorarsanız büyümüş ve yapabileceklerini sınıyor.Yada daha doğrusu benim sabrımı sınıyor.Sezoyla ben ne yapsam aynısı yapmaya çalışması çok komik(hele ki sezo işten gelmiş anlatacaklarını hızlı bir şekilde anlatıyorsa uzun uzun seyredip başlıyor elini kolunu oynatmaya sanki o da bir şeyler anlatırmış gibi bir bana bir sezoya dönüp ıııhhıı auhgu gibi anlamsız fakat onun için en mühim bir konuyu açıklarcasına önemli kelimeleri savuruyor.hele gülmeyi taklit etmesi çok komik )
Neyse bu konuya niye girdim çünkü
Bizimle birlikte yemek yemek ısrarına artık dayanamayıp önce korunaklı bir sofra hazırladım oğluma.Korunaklıdan kastım ise,ikea nın şu sarıp sarmalayan naylon önlüğü giyildi(neticede dökeceği aşikar bari üzerine geçmesin dimi ama)
Sonra oturduğu yere (daha rahat etmesi için yere koydum .tamam tamam tepside dağılma riski fazlaydı napayım.sonra masa -sandalye -yerler oooooooo oooo yani her yer batacaktı)kalın olmak suretiyle gazeteler serip verdim eline kaşığını ,

elinde ki de suyuydu.

önce suyu bir güzel iç cem diye üstüne boca etti.SONRAAAAAAA

sonrası bardağı çorbanın içine düşürdü mü kendimi koydu bakın orasını hatırlamıyorum.Eline almış nesine bakıyor anlamadım.Biz devam edelim ilk ,tek yemek yemek olayımıza(olay diyorum başka açıklaması yok çünkü.

Bu onun düşüncesi.Her şey böyle güzel bitmedi.Tam bitti dedim kaldırıyorum,gazeteyi topladım hoooop çöpe ohh mis gibi kazasız belasız atlattık dedim.Demez olaydım oğlumun üzerinde önlüğü çıkardım tam ayağa kalkmak üzereyken oğlum elimdeki önlüğü çekti.Yemek boyunca yediğim sandığı bütün çorba önlüğün önündeki geniş cepliğe dolduğundan hepsi su gibi halıya aktı.Sadece bakakaldım.Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrttttttttttttt
dedim.Baktı hiçbir şey olmamış gibi arabasını alıp vuuuuuuuuuu vuuuuuuuuuu deyip altan alta bana bakarak araba sürdü.Banada halıyı temizlemek düştü.

bunlarda paşanın çatal-kaşık-bıçak takımı:)

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

21 Responses to >NELER ÖĞRENİYORUM-1

  1. Missbone dedi ki:

    >Maşallahhh çok sevimli ya 🙂

  2. >ay ben bunu ekmek arası yaparım…yerim yerim yerim…başıma neler geleceğini bildiğimden ben veremiyorum kaşığı eline.şimdilik sadece çatal tutabiliyor yani kullanabiliyor.allahım bağışlasın yavrularımızı.bu ilk eline kaşık alışımı.çok güzel tutuyor maşallah.benim oğlum 14 aylık kaşık hala aşağıyı gösteriyor:))

  3. sezobigo dedi ki:

    >missbone;kime çekmiş aynı anası:)mintininmutfağı;ay bir süre bende vermeyi düşünmüyorum:)ama o azimli sofranın başına kurulyor çatalını bir oraya kaşığını bir buraya savuruyor.zor hayatım çok zor:)

  4. İkiz Annesi dedi ki:

    >Oy oy oy ben senin yemek yiyen o ellerini ısırırım ama:))İyi yapmışsın canım sondaki kaza senin için pek hoş olmamış ama onun için gayet eğlenceli olmuştur kendi kendine yemek:)Ben çorbalarının içine ekmek doğruyorum dökme riskleri azalıyor bir de makarna tarzı şeyleri daha rahat yiyorlar.Böyle böyle alışacaklar ne yapalım.Boş ver sıkma canını batan halı olsun onların gülen yüzlerine feda olsun:)

  5. Taze Anne dedi ki:

    >Sezocum, dur ben cok bilmis biriyim ya sana birsey demessem catlarim :))Bende bir kitap var, cocuklarla ilgili, orada diyorki, cocugunuzun yemeklerle oynamasina izin verin. Yani elini burnunu filan sokamasindan cekinmemek gerekiyormus. Cocuk icin iyibirseymis. Nedenini unuttum, tekrar bakmaya useniyorum su anda :)) Bence yani nacizane fikrim, yere boyle genisce bir bez sersen, ve cocuklar icin olan yemek masalarindan alsan. dokerse o beze doker. Kendi kendine yemegi ogrenir bu arada. Tabi uzaga firlatirsa benim kulaklarimi cinlatma :)) Kitapta evinizin pislenmesi cocugunuzun kendini gelistirmesinden daha mi onemli yaziyor, yazara sov :)) haha :)) Ay bu arada cok ozendim. Cihan sanki hic buyumeyecek gibi geliyor. Hep bebek kalacak 🙂

  6. sezobigo dedi ki:

    >taze anne;yok yok çok bilmiş:)bende okumuştum okumasınada iş icraata gelince titizleniyorsun.senide görcem gülcüm.zaten temizliği yapmayı sevmem(tabiki oğlumun birşeyler öğrenmesinden önemli değil ama)bakalım devam eden günlerde daha rahat davranacağım ve devamında seni anacağımemin ol büyüyecek:) vede ben sana akıl vericem öyle yap böyle yap diye:)sevileraylincim;nedense zor olanından yani çorbayla başladım gliba uygun anda uygun yemek yoktu:)makarnalarda daha rahat dediğin gibi.sevgiler

  7. Taze Anne dedi ki:

    >hahaa :)) bizimki yaza gelecek cikaracagim bahceye ye oglum diyecegim. At firlat :)) Ayy desene intikamin aci olacak 🙂

  8. sezobigo dedi ki:

    >gülcüm; dah bunu kakası var ,dişi var ,vardır elbet bir falson duyuru yapıcam burdan hahaaaaaaaaa gül öylemi yaptın diye:)yaşasn kötülük hahahahaaaaaaaaaa

  9. Taze Anne dedi ki:

    >Ay sorma yaa, biberon mamasi vermeye basladigimdan beri hergun kaka yapiyor, cok kotu kokuyor. Maske alacagim. Umarim bir yasina gelemden tuvalete gider. Yoksa ben olecegim kokudan 😦

  10. sezobigo dedi ki:

    >hahahaaaaaaa cihanın kakası kokuyomuş hahahahhhhhhhhhhhhhaaaaaaaay canım benim çıkarırsın bahçeye bir şey de giymez üstüne öğrenir öyle yavaş yavaş.yanlız bu soğukda poposu donabilir yazın yap sen onu.valla şu anada mert bir kaka yapmış tırıs tıtıs kaçıyoruz yanından bakalım ihale kime kalıcak.şimdi baktım sezo gözünü kapamış almamak içinmi, uyumuşmu bir test edeyim yoksa ev infilak etmeden kokudan. 😦

  11. Taze Anne dedi ki:

    >Vahap hic altina dokunmuyor beyfendi. Sinirimi bozuyor. Yap diyorum ya ben olursem nasil degistireceksin diyorum, sen uzulme rus dadi bulurum o degistiri diyor. Gicik adam. Aslinda ogrenmeli. 5 Aylik cocugunki boyle kokuyorsa 1 bucuk yasi dusunemiyorum. Olamzzz :(( Ayy ben nasil degistirecegim. bir kadin vardi burada oglu 4 yasinda hala ara ara altina kaka yapiyor yanimizda degistirdi birkeresinde kusacakktim ben 😦

  12. sezobigo dedi ki:

    >gül birde bunun ilaç almış hali oluyor valla hiç abartmıyorum birgün markette insanların yanından kaçtık ki yanlış anlamasın diye (küçük beden o kokunun çıkmasını hayal edemiyebilirler diye)bence mecbur kalısa alır gibime geliyor altını.çünkükıyamaz altı pis durmasına şimdi nasıl olsa alan biri var.dün bende defne nin ölümünğn arkasından acaba ölürsem kim bakar diye düşünmüştüm.sırf oğlum için ölmek istemiyorum.

  13. Taze Anne dedi ki:

    >soyle kendi ayaklari uzerinde durdugunu goreyim yeter.

  14. sezobigo dedi ki:

    >inşalah belki hep beraber yaşlanırız ne dersin .sene bilmem kaç(2050 diyim)ben yazıyrum"romatizman ne oldu gül""iyi iyi ama tansiyon fazla"olurmu olurtabi ki bizimkiler evlenmiş kendi hayatlarında"gül bu bayram geldi mi seninkiler benimkiler tatile gidecekmiş":)

  15. Taze Anne dedi ki:

    >Hahaa :))Vahap senin oglun kizlardan seni gormez diyor. Bizi unutur bunlar. takarlar kizlari peslerine.

  16. sezobigo dedi ki:

    >yolarım o kızları ben .kolaymı yetiştiriyorum.küserim ona oda kıyamaz bana gelir.sizin orası ecnebi memeleket anlamazlar ana -baba kıymeti burda bağlı yetiiler.yada yetişmezmi?,bak şimdi gece kurt düşürdünüz içime .yarından itibaren oğluma baskılara başlıcam:)ipleri sıkı tutmak gerek.

  17. Deli Anne dedi ki:

    >Bizde bu temizlik takıntısı olunca bu gariban çocuklar nasıl öğrensinler tek başına yemeyi.. ay dur, ay dökme bir de gerginlik alabildiğine elbet sevmez çocukta kendi yemeyi, üstelik seremoni gibi hazırlık yapıyoruz kırk yılda bir sapıtıyorlar doğal olarak.. rahat olamadık gitti

  18. figen abla dedi ki:

    >ben sana kurban olurum çocuk :)))maşallah :)annesi bırak ne istiyorsa yapsın…sonra kimseler böyle şımartmıyor insanı…aaahh ah bi bebişim olsa da şöyle dökse, saçsa, kırsa, dağıtsa.benim bebişler büyüdüler..artık tat vermiyorlar :)ikisi de 20 li yaşlarda..beri sizlerinkileri seveyim 🙂

  19. Taze Anne dedi ki:

    >vahapta oyle diyor, gelsi ruslar gitsin kanadalilar. Franizlar, ispanyollar. oglum hepsiyle zaman gecirsin diyor. ayy dusunmesi bile fena bisey.

  20. >çok tatlı yaa ısırırım o tontiş yanakları

  21. sezobigo dedi ki:

    >delim;sorma ne olacak bu halimiz en rahat olduğum an bile pervaneyim çocuğun başında .garibim benim ne yaptığıma bakmaktan yemeğe başlayamıyor:)figen abla:ne güzel demişsin başka kimse şımartmıyro diye.aslında haklısın da iş icraata gelince kasıyorum kendimi bıarakamıyorum çocuğu:(aylin;bende karşılığında senin yemeklerinden ısırımlık alırım ona göre:)

Bir Cevap Yazın

