>SONUNDA YÜRÜYORUZ

>Bu gece itibariyle oğlum kendi başına yürüyor.Aslında çok geç bir zaman bana göre.Bu gece ye kadar hep elimizden tutup evi turluyoruz ne zaman ki eli elimizden ayrılıyor hooooopp hemen oturup emeklemeye başlıyordu.Bu ayalrda da  yapmak istemediğini yaptırmak zor.Ama allaha şükür ki bu gece bir- iki kendi kendine yürüyerek gitti iki koltuk arasına.Baktı düşmüyor gidiş gelişler iki koltuk arasından holü boydan boya gidip gelmeyle yürümesini perçinledi .Bir yandan da bizi yan gözlerle süzüyor acaba izliyor muyuz diye.Alkışı duydukça çoştu paşa ve artık “gel oğlum oturalım,meme,mama ….”dediysem de bana öyle yandan bakıp devam etti yürümeyle evi keşfetmeye.
Bana hep “bir yürüsün görürsün”diyorlardı.Bende yürümesi uzun zaman aldığından” yürüsün de bakarız” diyordum .Hakkattende öylece bakakaldım.Gel diyorum gelmiyor sadece gideceği yönü kestirip arkaya yana (biz nerdeysek bir bakış)sonrada temkinli adımlarla gidiş ve de dönüş.
Aşağıda ki resimler önce den çekilmiş olan resimler

arkadaki resimdeki ben ve ikinci derim haline gelen gri eşofmanım:(

isteğe bağlı bir oturuyoruz:(

ehhhhhhh biraz da az  olsa yürüyoruz:)
About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

12 Responses to >SONUNDA YÜRÜYORUZ

  1. İkiz Annesi dedi ki:

    >Gözün aydın canım:) Ama pek güzel olur şimdi onun badi badi yürüyüşü siz cesaretlendirdikçe o daha bir istekle yürümeye devam edecektir.Bu arada ufak kazalar olması kaçınılmaz düşecektir, mutlaka biliyorsundur ama düştüğü zamanlarda bağırmayın sakın hani annelik iç güdüsü Aman aman diye bir çığlık geliverir.Bu onların korkmasına ve yürümekten bir süre vazgeçmelerine neden olabiliyor.Artık bundan sonrasında kolay gelsin diyeyim yakında koltukların ve sandalyelerin üzerine geçiş yapar.Allah büyük kazalardan korusun.Sevgilerimle:)

  2. hobivakti dedi ki:

    >Ooo maaşallah. :)Darısı bizim başımıza :)11 aylık olacak bir kaç güne. Seninki kaç aylık tam olarak?

  3. figen abla dedi ki:

    >oy oy oyyyy :))))kurban olurum sana bebiş :)öyle özledim ki çocuk sesini, çocuk kokusunu..ah sen şimdi ne güzel bebek bebek kokuyorsundur of of of :))maşallah sana canım 🙂

  4. yenigelin :) dedi ki:

    >Maşallah kuzucuğa :)) Yakında durmaz artık yerinde…

  5. Taze Anne dedi ki:

    >Gozuunn aydinn.. Benimkide yurusun artik 🙂 Kendini niye gostermedin olmadi ama simdi 🙂

  6. sezobigo dedi ki:

    >gülcüm;darısı başıana cayip mutluyum meğer ne kadar s-dert etmişim kendime .tadarsın inşallah sen de bu duygulsrı:)yenigelin; bir gün oldu ama görmeniz lzım vııııınnn oraya vııın buraya gidip gidip geliyorhoşgeldin bu aradasevgiler

  7. >Maşallah ona, bende yürümesi için sabırsızlanıyordum şimdi 4.5 yaşında artık tutamıyorum. Biraz daha büyüsünde annesi kanepelerin üzerinde zıplayacak daha :))

  8. Deli Anne dedi ki:

    >Maşallah Sezom.. artık sen de koşturur durursun peşinde.. bacım sende de çifter çifter mi eşpfmanlardan yoksa kokutuyor musun üstünde ahahah

  9. Deli Anne dedi ki:

    >ay şaka ha! buranın sağı solu belli olmaz, mimik yok, vurgu yok.. yazı ciddiye alınabilir.. gerçi Sezom anlayışlıdır, espriyantaldir ama

  10. Mekila dedi ki:

    >Ne güzel heyecanlardır bunlar, ne tatlı anlardır, gözünüz aydın maşallah =)

  11. sezobigo dedi ki:

    >delianne;o yürüsün de ben koşturyım.çok alındım çok.Bir daha gelmem senin bloğatamam tamam alınırmıyım ben sana.o eşofmandan bir tane var doğum da giydim hala üzerimde:) bak şimdi sen gelmezsin benim bloğum dimi:)mekila;teşşekür ederim dediğin gibi iki gündür heyecanlıyım bu durum dan ötürü

  12. sezobigo dedi ki:

    >nergiz;allah bağışlasın seninkinide ne güzelmiş evlat sahibi olmak allah olmayanlara nasip etsin

Bir Cevap Yazın

