>MİM(FİYONK KONULU)

>Hobivakti  sağolsun beni mimlemiş bende öncelikle mim ile bilgilerini ve konusunu önce bir alıntı yaparak belirteyim;

Mim Konusu: Fiyonkunu Göster!
Mim Teması: Fiyonklar ne şirin şeyler değil mi 🙂 Aksesuar olarak, elbiselerin üzerinde, dekoratif objelerde ve daha birçok noktada karşımıza çıkıyorlar tüm sempatiklikleriyle 🙂 Hal böyle olunca, tüm fiyonklar toplansın ve nerede ne fiyonkun varsa göster bize 🙂
Mime Dair Birkaç Nokta:
1- Mimlenen arkadaşımız bize fiyonklu cicilerini gösterecek, en az 3 adet olması yeterli 🙂 Daha fazla fiyonku varsa ne ala :))
2- “Benim fiyonkum yok kii” diyorsan sana “Ama nedeeen?” diyorum :)) Olsun mimlenmene engel değil :)) O zaman en beğendiğin fiyonklu cici ne varsa sanal alemde, bize göster diyorum 🙂
3- Mimlenen elbette yanıtlamak zorunda değil ama fiyonk aşkına yanıtlamazsa üzülürüz :))
4- Kendisini mimleyen arkadaşının fiyonklarından en beğendiği fiyonka da miminde yer versin lütfen 🙂 Böylece en cici fiyonkumuz hangisiymiş, görelim 🙂
şimdi de ev de pek fiyonklu (pek değil hiç bir şeyim yokmuş:() bulamayınca nette biraz dolaşıp beğendiklerimden kolaj yaptım ;

işte dar zamanda secebildiklerim şimdi sıra mimlemekte
mekilaningezegeni

nestug

gülcüm

ozininguncesi

figenabla

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı MİMLER içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

15 Responses to >MİM(FİYONK KONULU)

  1. Deli Anne dedi ki:

    >ne ilginç bir mim olmuş bu:)

  2. sezobigo dedi ki:

    >sen buralardaymıyıdın hello naber nasılsın

  3. Taze Anne dedi ki:

    >Sezocum yaa beni mimlemissin ama ben oyle kiz seylerine hic gelemem. Benim hic fiyonkum yookk :(( Hatta fiyonklu hicbirsey giymem bile. Heheeee… Ben erkek gibi kizim. Bu seferlik beni mazur gor, soyle baska bir mim olursa ne bilim, romantik konular, kocanizi nasil deli edersiniz. oyle iste 🙂

  4. EcE Çakıroğlu dedi ki:

    >yardımın ve ilgin için sağ ol canım takipteyim.

  5. figen abla dedi ki:

    >kızın sırtındaki fiyonk müthiş zarif…kırmızı ayakkabı da öyle..off hepsi güzel…oy oy oy beni de mimlemiş kuzucuğummmm :)))cansın sen can 🙂

  6. sezobigo dedi ki:

    >taze anne sorma evi aradım taradım yok yok yani bende netten bir şeyler buldum da onu yayınlayabildim.:)ece ;hoşgeldin inşallah yardımcı olabilmişimdir diyeceğim ama galiba olmuş ki eklemem başarılı.figen abla;kabul ettiğine sevindim 🙂

  7. İkiz Annesi dedi ki:

    >Fiyonklu hiç bir şeyi olmayan biri olarak hoş olmuş diyorum özellikle de kırmızı ayakkabı:)

  8. sezobigo dedi ki:

    >ikiz annesi;kendimin olsaydı daha iyiydi ya neyse:)

  9. >Elime geçen üç beş eşyayla cevaplamaya çalıştım mimi.Yalnız sizi mimleyenin en beğendiğiniz fiyongunu yayınlayın demiş ya onu yapmaya çalışırken resimlerinin kopyalanamadığını gördüm.Bende sayfamda aynı uygulamayı yapmak istiyorum ama nasıl yapacağımı bilemiyorum.Yardımcı olabilir misin ?

  10. sezobigo dedi ki:

    >özi'nin güncesi;bu link te istediğin sorunu cevabını bulacaksın http://antepgelini.blogspot.com/search/label/Blog%20D%C3%BCzenlemesevgiler

  11. hobivakti dedi ki:

    >Oooo eklediğin fiyonklu resimler harika. :)Teşekkürler. 🙂

  12. sezobigo dedi ki:

    >hobi vakti;gerçi ben eksik yapmışım senden bir resimle bitirmem gerekiyormuş.ben boşuna demiyorum bu mim bende patlayacak diye baksana daha doğru algılıyamamışım bile:)

  13. Mekila dedi ki:

    >Canım benım çok teşekkür ederim mim i aldım ve fırsat bulduğum en yakın zamanda yerıne getıreceğim, sevgiler =)

  14. sezobigo dedi ki:

    >mekila;kabul ettiğine sevindim

  15. >Maalesef beceremedim.Neyse sağlık olsun.İlgine teşkkürler…

Bir Cevap Yazın

