>KIŞ UYKUSU

>Kış gelmiş olmasıyla uyku süresini arasında doğru orantı olduğuna inanıyorum.Ve bu durum tecrübeyle sabit efendim.Burdan hep şikayet ederim oğlumu, uyku uyumaz diye .
Bir gün(yani bu dün geceyi işaret ediyor)  erken yatıp sabah da kalmak istemiyor olmasını buraya yazmayı bir borç bildim.Dün gece saat 22:30 da bizimki kucağımda bir baktım uyumuş.hayırdır inşallah deyip götürmüyorum yatağa .Daha doğrusu şimdi kalkar düşüncesini kafamdan savmakla meşgulüm.Bir süre bekledim baktım bizimki kıvama gelmiş eller düşüyor iki yana,aldım götürdüm yatağa.Bir o yana bakıyorum ne yapayım diye bir bu yana saat 23:00 oldu Sezo”bende erken kalakacağım yatmaya gidiyorum”dedi.
Eeeee ben kaldım mı öyle yalnız.Bari nette gireyim blogları gezeyim dedim .Baktım kimse yeni bir şey de yazmamış. Kaldım mı böyle yalnız.
    Yani ben de ne nankörüm o blog senin bu blog benim şikayet ettim oğlumu .Uyuduğu (erken uyuduğu) ilk gece bayağı bir afalladım.Aslında zamansızlıktan şikayet edip yapamadığım o kadar şey vardı(kitap okumak iilk başta geliyordu çok eski olan üç kitap buldum kayınvalidemden onları merak ediyordum)ama öyle bir boşluk oluştu ki o zaman diliminde ne yapacağımı şaşırdım.Sanki her an oğlum kalacak ve kaldığımız yerden devam edeceğimizi düşünüp gidip gelip paşaya baktım kalkar mı diye .Tabi ki   ben böyle bana kalan boş zamanı harcadım üstelik pek de elde utulur bir şey yapmadan

Şimdi asıl mevzu ben bu yazıyı bugün öğlen yazıyordum  ve de bir yandan oğlumu öğlen uykusunu yatırmaya çalışarak.Sonra ne mi oldu uyudu dediğim oğlum 10 dak yatıp kalktı ve gece 22:30 gösterene kadar yatmadı.
şimdi ben bir kaydı tamamlamadan uyku saltanatım bitmiş mi oldu yani:(

Şimdi uyuyor ve durumda başka bir değişiklik olmadan kaydı bitirme telaşına düştüm.
Başta hani uyuyor diyordum ya hayır efendim bizde durum pek değişmemiş .Oğlumu size şikayete devam ediyorm:)
Ne zaman uyuyacak bu çocuk.(son yazdığım cümleyi sağlıklı olsunda gerisi düzelir diyerek değiştiriyorum:)

her daim uyanık olan oğlum:)
About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to >KIŞ UYKUSU

  1. İkiz Annesi dedi ki:

    >Canım arkadaşım postun başında maşallah nazar deymesin diyordum içimden ama sonlara doğru gene mi dedim:)Uykusuzun halinden ancak uykusuz anlar sağlıklı olsunlar da elbet bir gün uyuyacaklar diye avunuyorum bende:)

  2. sezobigo dedi ki:

    >ikiz annesi;ay sorma 22:30 yattı dedim ya saat 24:00 bir kalktı 24:30 bir kalktı.bakıyor yanında yokum bağrıyor "anneeeeeeeeeeeeeeeeee"bende inat ettim emdiyorum yatıyor bende geliyorum bilgisayarın başına bakalım kim kazanacak:)olur o günleri burdan okur belki güleriz halimize ama şidi ağlayasım var:(

  3. Taze Anne dedi ki:

    >ay sorma bende de durum ayni saat 9 bucukda gitti cihan. hemde ilkkez bende her an kalkar yataga bosuna gitmeyim diye makinedeki butun tencereleri elimle yikadim, bulasik detarjanim bitmis diye, sonra mutfagi silbastan temizledim saat 10 bucuk oldu acaba gitsemmi diyorum hala 🙂 ya da yemek bloguna yemek mi eklesem :))

  4. sezobigo dedi ki:

    >taze anne: yemek ekleseydin bari sebeblenirdik yeni bir şey öğrenirdik:)

  5. Mekila dedi ki:

    >Ay maşşalh canım benım ya uyusun da büyüsün bu yakışıklı çocuk =)

  6. sezobigo dedi ki:

    >mekila;sorun da orda uyusa büyüyecek de uyumuyor ki:)

Bir Cevap Yazın

