>HASTALIK

>

Babasına hayran oğlum, babası  annesini her işine burnunu  soktuğu için  çekiştiriyor:)

cumartesi günü bizim için güzel bir gün olarak başladı.Çünkü sezo evdeydi ve bu bizim evde sabah yataktan üç kişi olarak kalkmak ayrı bir keyif.bundan ben keyif alıyorum çünkü eğer ki yatıyorsam (itiraf ediyorum bazen gözüm kapalı oluyor ruhum uyanık:))sezo paşa yı alır içeri götürür ben biraz daha uyuyayım diye.Sezo için keyifli hem iş yok biraz fazla uyuyor hemde oğluyla uyanmak onu çok mutlu ediyor(biz daha gece yatarken” oooohhhhhhh yarın beraber uyanacağız oğlumla “der ve kalkınca biraz boğuşmaca ikisini de haftanın bu tek izinli gününü beklemeye değer kılıyor) Paşa yı söylemeye gerek yok o eğer babasını yatakta görüyorsa uykusu varsa bile hemen gözünü ovuşturur ovuşturur uykusunu iyice açıp sezonun üstüne hoooooooooooppp atar kendini…………….

işte böyle başladı bizim için cumartesi.Ama böyle güzel bitmedi maalesef.Akşama doğru bize gelen babaanneyi eve bırakmk için yola çıktık.Yolda paşa baktık uyumuş.Sezo”yo lu biraz uzatayımda bizim ki biraz uyusun ” dedi.(bilindiği üzere kontak kapanır paşa uyanır:()Neyse birden bizimki uyandı bir sezo ya baktı bir bana ağlamaya başladı bende uykusunu mu almadı acaba diye düşündüm ve memeyi dayadım ama nafile.Biraz emiyo biraz ağlıyor.Neyse eve çıktık bizim paşa hiç durmadan ağlıyor hiçbir şey onu susturmaya yetmedi.Acil durumlarda yaptığımız gibi hemen bir tur atalım arabayla da iyi gelir yada yatar uykusunu tamamlar diye düşündüm(düşündüm de bizim ki şimdiye kadar hiç uyku için ağlamamıştı ki .Uyumamak için direnip ağladığı çoktu ama (burada anlatmıştım)
Araba da ağlamamız şiddetlendi ve resmen kıvranmaya başladı  oğlum bu arada. bende”ağlama ne olur “diyorum ama ben ağlıyorum.İnsanın aciz olması kadar kötü bir durum yok herhalde(bu arada hastaneye doğru gidiyoruz)Allah kimseyi aciz bırakmasın,çocuğuyla terbiye etmesin inşallah.
Doktora gittiğimiz de oğlumun “kulağında iltihap olduğunu ve bebeklerde bu acıya dayanmasının zor olduğunu “söyledi
Hemen ağrısının geçmesi için kulağına ağrısını dindirmesi için damla damlattı ve bizimki  allaha çok şükür bir kaç dakika içinde sustu.(ama ömrümden ömür gitti)
 çocuğun ağrıdığı yeri gösteremeyişi,söyleyememesi  sorunun ne olduğunu tespit için işimizi zorlaştırdı.(bazı çocuklar elle kulaklarını çekiştirirmiş ama bazı bebekler sadece ağladıklarından ne olduğunu tahmin etmek gerçekten zor)
Bu arada öğrendiğim bir şeyde eğer ki çocuğunuz nezle grip veya üst solunum yollarında sorun var ise mümkün olduğu kadar başını yüksekte tutacak bir beslenme ve uyuma biçimi önemli.Bu şu demek  eğer ki burunu akıyorsa ,nefes almakta zorlanıyorsa emdirirken veya biberonla beslerken yatma pozisyonda olmamalıymış.
nezle-grip diye bir ağrı kesici-ateş düşürücü verip olayı hafife almak benim yaptığım en büyük hataydı.
Hala (allaha şükür ki şuan çok iyi durumda )kendime kızıyorum

Ey anne adayları bir kez daha düşünün derim çocuk sahibi olmayı Anne olmak zor zanaat .Sadece yaptım ettimle bitmiyor.Bir vicdan hesabı-sorumluluğu var ki işte en ağırı o

Bizden bu kadar şimdilik ana-oğul iyiyiz.Ama kış daha uzun ve de yaşayacağımız tecrübelerde(kötü tecrübeler olmaz inşallah)öyle  bu durumdan dersimizi aldık .

sevgiler

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to >HASTALIK

  1. hobivakti dedi ki:

    >Canım benim, geçmiş olsun. Şimdi iyi olmasına sevindim. Benim küçük kızımda nezle oldu. Burnu akıyor. Duruma göre yarın hastaneye götürebilirim. Çocuklar hiç hasta olmasa. 😦

  2. NESTUG dedi ki:

    >canım yaaaa çok geçmş olsun.Çocuklarda ağlama nedenini anlamak gerçekten çok zor.Umarım şmdi daha iyidir.sevgiler

  3. sezobigo dedi ki:

    >hobivakti;sağolasın.çok şükür ilaçlarımızı içip güzel güzel yaramazlık yapıyoruz.dediğin gibi keşkeeeeeenestug;teşekkür ederim .evet en zoruda ağrıdığı yeri gösteremiyor olması.çok şükür iyiyiz

  4. İkiz Annesi dedi ki:

    >Canım çok geçmiş olsun.Bebekken en büyük dert neresinin acıdığını söyleyememesi ben de çok ağlardım senin gibi Allah gerçekten de kimseyi çaresiz bırakmasın.İnşallah bir an önce atlatırsınız.Sevgiler..

  5. sezobigo dedi ki:

    >ikiz annesi;geçti gitti inşallah:)sevgiler

Bir Cevap Yazın

