>UYKU SORUNU

>

benim oğlum iyi uyur ,bir yattı mı bir de sabah görürsünüz yüzünü.Öyle hemen de uyanmaz sabahleyin , bir kaç kez seslenince anca.Hatta öyle sallamaya bile gerek yoktur uykusu geldi mi gider odasına uzanır hop bir bakmışsınız uyumuş………………….

diyen  tanıdıklarınız var ise ne olur bir öğrenin ,ne yedirirler,ne içirilirler.nasıl öğretirlerde bu duruma nasıl gelir bir çocuk.
  Yukarıda ki resimdeki salıncak benim kurtarıcım .Önceleri ayaklarım ağırırdı sallamaktan hadi o bir şey değil salladınım uyudu dimi ? yooooooo bizimki öyle uyudu falan olmuyor ayağımı sallamayı bıraktıktan sonra bir yere koyayım uykuya devam etsin diyorun.Diyorum da kime:) hemen kalkar ve saatlerce uyumuş da uykusunu almış gibi kaldığı yerden devam.”

Uykumuz öyle hafif öyle hafif ki.
Örnek mi; gece oğlum benimle yatıyor  arada dönüp onunla yüz yüze geldiğimde oldu ki öptüm(ama usulca) yada elini kaldırıp üzerini örttüysem gözü kapalı olduğu halde gülümser yada ıııııııııh mıhhhhhh gibi benzer sesler çıkarıp “ben uyumuyorum ona göre” mesajını da veriyor.

Neyse o günler eninde sonu da gelecek.Bu arada iki gün önce oğlum yatmıyor diye sinirlenmiş ve oğluma kızmıştım:( Ondan sonra ki gün oğlum biraz rahatsızlandı (nezle)ve bende vicdan azabı duydum.Keşke o na kızmasaydım yatmasaydı ne olurdu ki?Şimdi iyi ama iki gün boyunca vicdan azabımla birlikte oğlumun peşinde pervaneydik.

Bizden şimdilik bu kadar, herkese iyi akşamlar

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to >UYKU SORUNU

  1. Deli Anne dedi ki:

    >hastalanmadan önce iki kat zorlaşıyor zaten zor olan işleri.. uykuları daha beter, arsızlıkları, yemeleri daha beter oluyor. sonra anne deliriyor ve ertesi gün bir bakıyoruz ki çocuk hasta.. sonra ye bitir kednini.. her defasında diyorum ki bir sonraki sefer olmaz inşallah ama olursa daha uyanık olacağım ama unutuyorum.. geçmiş olsun Sezom

  2. İkiz Annesi dedi ki:

    >Ah canım ah çok iyi bilirim uykusuz çocuğun ne demek olduğunu.Çok zor Allah yardımcın olsun.Öyle diyenlere ben de soruyorum sırrını henüz öğrenemedimÇok geçmiş olsun ayrıca dilimizde hep aynı söylem aman onlar iyi olsunlar da varsın uyumasınlar.Sevgiler..

  3. sezobigo dedi ki:

    >deli annem;sorma ne zor oldu nlatama adım atmama istemedi ve hep ağladı ve ve ve sonuçunda üst kat komşum bir problem mi var yada işe başladınızda bakıcya mı bıraktınız(düşün o kadar ağladı ki ancak bunu kalpsiz bir bakıcı yapabilir diye düşünmüş)diye bakmaya geldim dedi:(kendimi çok çaresiz ve yetersiz gördüm:(üzüldüm üzüldüm üzüldümikiz annesi;evet şu bir gerçek ki annenin derdini başka bir anne anlayabiliyor.allah sanada kolaylık versinseviler

  4. >KEYİFLE OKUYORUM PAŞACIĞIN YAPTIKLARINI.BENİMKİ DE 14.AYINA GİRDİ ARKADAŞIM.BİZDEN ÖNDESİNİZ,ÖĞRENECEĞİMİZ ÇOK ŞEY VAR SİZDEN:))ALLAH SAĞLIK VERSİN KUZUNA…

Bir Cevap Yazın

