>YENİLEMELERE DEVAM

>Evet evde elime geçenlerden biri de bu plastik kap idi.ilk halini çekemedim ama herkesin tahmini ettiği biliğimiz tava yoğurt kabı ;

İŞTE SONUCUMUZ DA BUDUR:)

Kartuşlarım yarın yada öteki gün gelecek o zaman da dekupaj yapmayı düşünüyorum(daha doğrusu denemeyi düşünüyorum)
 

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı yapmaya çalıştıklarım:) içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to >YENİLEMELERE DEVAM

  1. hobivakti dedi ki:

    >Yoğurt kabının havası değişmiş. 🙂 Güzel olmuş. Ellerine sağlık. Dekupaj için yazıcıdan aldığın çıktıyı kullanmayı düşünüyorsan, yapma derim ben. Üzerine korumak amaçlı tekrar tutkal sürüyoruz ya, işte o zaman resim bozuluyor. Mürekkep dağılıyor. Emeğin boşuna gitmesin arkadaşım. :)Eğer mümkünse, renkli fotokopisini çektir.İyi geceler 🙂

  2. sezobigo dedi ki:

    >yorumun teşekkür edrim .merak ettiğim bişey var acaba çıktı aldığım kağıdımı tekrar fotokopi çekeyim.benim yazcını fotokopi özelliği var öyle papsam olur mu acaba?

  3. Mekila dedi ki:

    >Merhabalar bloguma hoşgeldiniz, yorumunu gördüm yardım etmek istediğiniz için çok teşekkür ederim. Sanırım resimlerime yazı yazmam biraz geç oldu çunku onca kayıttakı fotograflara yazı yazıp tekrar yuklemem gerekecek bunun daha basir bir yolu varsa öğrenmeyi çok isterim. bu yorumu yayınlamanıza gerek yok, sevgiler 🙂

Bir Cevap Yazın

