>YENİYIL

>Öncelikle bir sorguladım kendimi 2010 ne aldı benden yada ne getirdi diye:
Gerçi ben yeni yıl fikri bana hep bir yaşın daha bittiğini hatırlatıyor ve bu durum da beni (nedense acaba 32 girmemim etkisi olabilir mi)geriyor.Hani bir reklam var ya bir ay üç hafta olsun mu diye,ben o reklama bile gıcığım o derece yani .Bana sorsalar bir ay 5yada 6 hafta olsun bir yıl 500 gün felan valla ciddiyim.Acaba bu durumla ilgili bir şey yaşadım da hatırlamıyor olabilir miyim?
Şu da bir gerçek ben kendimi hala çok genç hissediyorum(30 un genç olduğunu söylerseniz kızarım 20 li yaşalar ne öyleyse) ve bir türlü olgunluk üzerime oturmuyor yada bünye kabul etmiyor bilemiyorum orasını.Hatta kardeşim iki tane çocuğu var biri 5 diğeri 15 aylık hala bir konu olduğunda onun benim o küçük kız kardeşim gibi yönlendirmeye çalışırım, kızarım,(garibim tek laf etmez acaba neden:))
Gelelim 2010 da hayatımda ki değişikliklere
-bu bloğu 2007 isim olarak belirlememe rağmen bu sene  hayata geçirebildim
-blog la beraber çok güzel arkadaşlıklar edindim(iki çocukla neler yapılabileceğini ve güzelliklerinde yol gösterdiği için(hobivaktine), yaptığı güzel şeylere bakıp beni cesaretlendiren(nestug) , her halin insana tabi olduğunu idrak ve farkında olmamı sağlayan(delianne), senden daha çok yorulanlar var otur şükretmem gerektiğini gösteren(ikizannesi), ailenin yakınında bulunmanın bulunmaz bir nimet(tazeanne) olduğunu öğreten arkadaşlarıma iyi mutlu dileklerinin gerçekleştiği bir yıl diliyorumbebek hayalleri kuanların bebğinin(bebişlerim) olması dileğiyle)
-oğlum büyüdü ve bunu görmek yaşamak bana çok iyi geldi(geçen sene ilk dört ayımız çok zor du çünkü)
-İstediğim ev içi planlarım kısmen oldu.
-Kendimi daha az kasmam gerektiğini kanaat getirdikten sonra bunları uyguladığım zamanlar oldu(aaaaaammmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnn koyver gitsin zamanlarım oldu.  Ama bunu yaparken kendimi kastım .Var mıdır böyle bir bünye yada psikolojik durum bilemiyorum ama bende oldu)
    Yukarıda yazdığım arkadaşlaar hala böyle birini takip etmek istermisiniz ,bilmiyorum ve bunu göze alarak yazdım yazmak istediklerimi.
Gelecek yılla ilgili beklentilerim;
-oğlum artık kendi başına yürüsen diyoru(elimizden tutup bütün evi geziyoruz maaile :)5-6 adım atıp duruyoruz nineyse
-oğlumun konuşmaya başlamsıını(Gerçi bunlar eninde sonunda olacaklar allah sağlık sıhhat nasip etsin aileme ,sevdiklerime ve güzellik isteyen herkese)
-tatil evet tatil istiyorum.Şöyle her şeyi başkasının yaptığı benim sadece başkasının yaptıklarını tüketmeye zamanım olmasını istiyorum
-daha iyi bir yere taşınmayı istiyorum(üstümdeki temizlik hastası aşağıdaki ruh hastası komşularımın yerini selamlı, muhabbetli ,iyi niyetli insanların almasını diliyorum(tamam kabul bende biraz suratsızım ama ne yapayım bu benim kalkanım yoksa seni hiç takmıyorlar .yukardki her allahın günü bir şey silker aşağıda ki ni yazmayayım o derece yani)
-eşimin işinde gelişmeler diliyoru
-abimin sağlığına kavuşup dileklerinin gerçekleşmesini
-oğlum yanım olup hobi kurslarına gitmeyi(hayatım boyunca boşa geçen zamandan nefret etmişimdir.hep bir uğraşım olsun istemişimdir yoksa yazık diyorum bir kere geldim dünyaya ve onu da yaşamadan gitmek istemem)
  ya daha vardır belki aklıma geldikçe eklerim ama şimdi kalkmam lazım oğlum yatarken yemek,namaz ve işlerimi yapmam lazım malum bizim ki 1 bilemedin 1,5 saat içinde uyanıyor

HERKESE SEVGİLER VE İYİ SENELER.HERKESİN DİLEĞİNİN GERÇEKLEŞTİĞİ BİR YIL OLUR İNŞALLAH

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı BENİM İÇİN ÖNEMLİ GÜNLER içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to >YENİYIL

  1. Deli Anne dedi ki:

    >Sezom.. ağbine sağlıklar diliyorum ben de.. sizlere de iyi yıllar canım.. ve hep birlikte.. öperim

  2. sezobigo dedi ki:

    >sağol delianne bakalım hep birlikte göreceğiz neler olacak bu sene:)

  3. İkiz Annesi dedi ki:

    >Canım inşallah dileklerinin gerçekleştiği çok güzel bir yıl olur senin için.Hepimizde var o amaaaan boşver anları ama yapamıyoruz işte:))Birbirimize destek oluyoruz yorulanı motive ediyoruz ve devam ediyoruz birbirimizi ayakta tutmaya.Sağlıklı,mutlu yıllar dilerim..Sevgiler:)

  4. sezobigo dedi ki:

    >ikiz annesi;dileklerin için teşşekkür ederim doğru söze ne denir:)sevgiler

  5. hobivakti dedi ki:

    >Öncelikle yeni yılda dilediğin herşeyin gerçekleşmesini, sıkıntılarının sona ermesini, senin ve sevdiklerin için sağlık diliyorum. Dönem dönem hepimizin üstünde karabulutlar dolanır, yada kendimizi iyi hissetmediğimiz zamanlar. Unutma ki, iyi yada kötü herşey değişmeye mahkum. 🙂 Güzellikler seninle olsun. Bende, bloğumu günlük ziyaretlerin ve güzel yorumların için teşekkür ediyorum. .)İyi yıllar

  6. sezobigo dedi ki:

    >yorumun benim için önemliydi sağol güzel yorumların için teşekkür ederim

Bir Cevap Yazın

