>YENİLEMELERE DEVAM

>yeni ne boyayıp değiştirebilirim diye evi kolaçan ederken gözüme çarptı aynam.Bu ayna üzerinde ki yazıdan anlaşılacağı üzere eşantiyondu

ve de makyaj çantasnın içinde üzerinde birden çok renk bulunuyordu.Ben ne yaptım ona makyaj yaptım dermişim:)
makyaj olmasa bile aşağıdaki resimde ki değişikliği ona uygun gördüm(sanki yapabileceğim onlarca değiştirme fikrim var da ben bunu seçmişim gibi:))

işte sonuç
 
elim alışana kadar evde bir şey kalmasa ,şaşırmayacağım
Bu yayınlananlar boyama yapıp elediklerim.Neler var içlerinde bir .bilseniz 🙂 
About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı yapmaya çalıştıklarım:) içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to >YENİLEMELERE DEVAM

  1. hobivakti dedi ki:

    >Ne güzel olmuş. ellerine sağlık. :)Su bazlı vernıkle verniklemeyi unutma olur mu? Yada syrey vernik kullanabilirsin.

  2. Deli Anne dedi ki:

    >Amanın Sezom, bize de uğra sen.. evde yapcak bişe kalmayacak bu gidişle:)

  3. sezobigo dedi ki:

    >hobi vakti senin gibi uatanın beğenmesine sevindim .Sürdüm verniğimi merak etme sağoldeli annem;şöyle gelip evi gözden geçireyim ama evde eşyan kalır mı bilmem?

  4. İkiz Annesi dedi ki:

    >Çok güzel görünüyor çok severim böyle şeyleri ben de başlasam mı acaba:)Ellerine sağlık..

  5. Tiryaki dedi ki:

    >buna bayıldım,iç açıcı bi yenileme olmuş.ellerine sağlık

  6. sezobigo dedi ki:

    >tiryaki beğendiğine sevindim ufak ufak yapmaya çalışıyorum inşallah daha güzellerini yapacağımsevgiler

Bir Cevap Yazın

