>BOYALARDA İNDİRİM

>Pazar günü gittimiz carrefoursa da bakın neler buldum ve aldım.

belki boyaların markalarına diyeneceğiniz vardır   ama benim gibi yeni öğreniyorsanız bu fırsat kaçmaz bence fiyatları krem olan 1 milyon diğer ikisi 2 milyona düşmüş



bunların fiyatı 15 den 5 düşmüş renklari fazla yoktu galiba ellerinde kalanlkarı çıkarıyorlar.Beyaz hiç yoktu.

 benden duyurması belki işinize yarar ve de SEZOBİGO kaçar:)

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı aldıklarımız içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to >BOYALARDA İNDİRİM

  1. Deli Anne dedi ki:

    >büyükler için mi, çocuklar için mi acep?

  2. hobivakti dedi ki:

    >Umarım şu an nettesindir ve yorumlarına bakıyor olursun. KANAL B de Ece AYMER var. 🙂

  3. sezobigo dedi ki:

    >hobi vkti;10 dak geçikmeyle yetiştim sağol ilgin için aaaaaaaa veda ediyoooooooooorrrrrr:(delianne büyükler için yani benim için oğluma pastel boya aldım aynı gün ama şu gerçek ki odadan çıktığımda kalemlerde benimle oda dan çıkıyor çünkü korkuyorum bir yerleri boyuyacak diye:)

Bir Cevap Yazın

