>YENİ İMAJIMIZ

>Öyle başlık da ki gibi kolay olmadı imaj durumumuz.Oğlumun saçları benim hoşuma gidiyordu ancak ensesinin devamlı pişik olması mecburi kesmeyi de peşinden getirdi.İşte perşembe gününe yansıyanlar;

evden çıkmadan son kez uzun olan saçını görüntülemek istedim(sanki her gün çektiğimden farklı olacakmış gibi)

garibim nereye gideceğinden habersiz öylece oturdu koltuğa:(



ooooooooooohhhhhhhhh bide yaslanmış sanıyor ki gezmeye çıktık:((evet üzgünüm  içim acıyor  allah başka dert tasa vermesin )



işte içime söz geçiremediğim üzülme sebebim

bu arada yemek delisi oğluma takviye bir şeyler götürmüştüm o halde bile hem ağlıyor hem elindekini ısırıyor

elindekini de babasının oyuncak araba koleksiyonundan (pek ortaya çıkarmıyoruz ama o gün önemliydi hiç görmediği bir şey olmalıydı oyalanması için ve de isabetli olmuştu bu düşüncemiz onu da elinden bırakmadı

bu da saçımızın kesilip geri dönüşümüz

eve gelip banyo ve uyku olayını bitirdikten sonra

sezo oğlunu gezdirmek istedi

eeeee bende bu durumdan payımı aldım tabi:)
burada da son halimiz gözükmekte

saçımızın yandan şekli mi? dediniz:)

bu arada benim atladıklarım da var mesela berbere gidilirken giysi çok önemliymiş hala silkeledim yıkadım ama saçlar hala sezonun kazağından ve paşanın giysi ve montundan çıkıyor.Berberde üzerine dökülmesin diye önlük taktılar da pek fayda olmadı zira hepsi bir tarafa sıyrılmıştı:)

*bu arada niye hep sezonun yüzünde kalp var derseniz ben bu adamı  çok seviyorum  ondan .Birkaç gündür bel ağrısı çeken canıma bir güzellik olsun istedim (okurken yüzü gülsün yeter)

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to >YENİ İMAJIMIZ

  1. hobivakti dedi ki:

    >Bu halide yakışmış, öp benim için 🙂

  2. sezobigo dedi ki:

    >teeşkkür ederim hobivakti öptüm bile:)

  3. Deli Anne dedi ki:

    >Sezom rüyana öldüm gülmekten.. Oğlunun saçları pek güzel olmuş bence, her türlü güzeller zaten değil mi canım:) güle güle kullansın yeni saçlarını öperim

  4. sezobigo dedi ki:

    >delianne senin performansında beni şaşırtıyor nerede bir yazı okuyorum altına bir bakıyorum yorumlarda kim var? delianne .nerde ne zaman yazıyon, okuyon ,yorumluyon valla içten soruyorum şaşıyorumallah daim etsin sevgilerimi sunarım

  5. SerpiL dedi ki:

    >çocuk rahat eder ama böyle.zaten seyretde duruyomuş sıklaşır.güle güle kullansın yeni saçlarını:)

  6. İkiz Annesi dedi ki:

    >Saçlar çok yakışmış pek yakışıklı olmuş 41 kere maşallah..

  7. sezobigo dedi ki:

    >serpil bloğuma hoşgeldin evet seyrek biraz bakarsın gürleşir böyle böyle:)sevgilerikiz annesi;seninkiler kızmıydı:)(yakışıklı bulmuşken dedim hemen atlayım üstüne lafın biraz büyük olmaları önemli değil bizimkini büyütür)şaka bir yana yorumun için teşekkürler

Bir Cevap Yazın

