>ÖDÜLÜM VARRRR

>

Aslında bu ödülü alalı bu saat itibariyle iki gün oluyor ama bir türlü yayınlayamadım ( bilgisayar başına pek oturamadım )sadece bana ödülü verdiği için değerli blog arkadaşıma yorum yapmıştım(zaman azlığından ötürü)kendisi  bloğum olmadan önce de izlediğim bir çok şey öğrendiğim ve kendime çok yakın bulduğum blog sahibesiydi(bu arada hiç yüzyüze tanışmadan nasıl arkadaş olunuyor diye düşünürdüm daha önce başka insanların yorumlarını okurken. Tuhaf ve yalaka bir tavır geliyordu.Ama işin içine biraz girince seni sadece yazılarıyla destekleyen ,yönlendiren ,bilgilendiren ve bunları hiç bir menfaat gözetmeden yapıldığını görünce kendine yakın hissettiklerinle kuruluyor bu bağ ister istemez. İşte bu bağ kurduklarımdan bir tanesi)hobivakti arkadaşıma tekrardan teşekkür ederim bu ödül için .Bende bu ödülü kabul ederlerse şayet

http://nestug.blogspot.com/

http://ikizbuyutmek.blogspot.com/

http://delianne.blogspot.com/

gönderiyorum

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı MİMLER içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to >ÖDÜLÜM VARRRR

  1. Deli Anne dedi ki:

    >tebrikler ve çok teşekkürler hanfendü:) çok havalıymış ödülümüz de..

  2. NESTUG dedi ki:

    >Canım benim sen beni ödüle layık görürsünde ben kabul etmezmiyim.Son günlerde neler yaptığını merak ediyorum sezobigo beyimizin.Biraz onları okuyayım bakalım,yokluğumda neler olmuş.sevgiler

  3. sezobigo dedi ki:

    >deliannne;bizim gibi havalı hatunların ödülüymüş dermişim:)kabul ettiğine sevindimnestug;asıl biz senin yokluğunda neler yaptın onu merak ediyoruz bizimkisi malum yayınladıkça görülüyor ya senin ki .Artık arayı fzla uzatmaman dileğiylesevgiler

  4. İkiz Annesi dedi ki:

    >Tebrik ederim ve çok teşekkür ederim.Benim ilk ödülüm ve çok mutlu oldum sağol.Sevgiler..

  5. sezobigo dedi ki:

    >ikiz annesi;mutlu olduysan sevindim:)

  6. hobivakti dedi ki:

    >Tebrikler :)(: Seramik bot boyamıştımya orada soru sormuşsun, belki bakmayı unutursun diye cevabı buraya yazayım hemen. Fırçanın uçu ne kadar iyi olursa ve ne kadar dikkatli boyarsan sonuç o kadar düzgün olur. Bazen ahşap boyama yaparken kağıt bantlar varya onları yapıştırarak taşması önlenebiliyor. Boyama işlemi bitince kağıt bantı özenle çıkarırsan boyada kalkmıyor ve taşmalar olmuyor. 🙂

  7. sezobigo dedi ki:

    >hobivakti sağol çok şeker birinin hediyesi ödül:)bu arada ben gelip gidip sana uğruyorum yeni birşey yapmasam da emin ol oraya yazsan rastlardım:)

  8. hobivakti dedi ki:

    >Bloğumda yorum altı yazdıklarımı aynen burayada aktarayım :)Boyama yaparken seramik bota peçete transferi konulu yazımdaki fotoğraftaki gibi kalın fırça kullanıyorum. Senin sorun üzerine, peçete yapıştırırken işin püf noktasından hiç bahsetmediğimi farkettim. Peçete yapıştırırken kalın fırça ile değil ince fırça ile yapıştırmak gerekiyor. Kalın fırça ile küçük peçeteleri yapıştırırken yırtılabilir. O yüzden ince olmalı. Fırça özel bir fırça değil. Ama madem sormuşsun bende bir tane yeni fırça var kursta almıştım onun markasını söyleyim. Daha hiç kullanmadım :)(. S1059 Craftsy 12 numara. Diğerlerinde görünmüyor. Silinmiş, kavlamış yok yani :)Ama gidipte illede bunu alacam diye arama. Fotoda gördüğün kalınlıkta fırça alablirsin. Hazır yazmışken bir şey daha yazayım .Peçete yapıştırırken, Tek kat peçeteyi objenin üzerine desen üstte olacak şekilde yerleştirip tutkalı üzerine sürüp yapıştırıyoruz. Ama,Dekupaj (yani kalın kağıt, fotokopi kağıdı gibi) yapıştıracaksak o zaman dekupaj resmin arkasına, dekupaj tutkalı sürüp yapıştırıyoruz. Üzerine bastırarak hava kalmayacak şekilde elimizle yada kuru bir bez yardımı ile resmin üzerine bastırıp iyice yapışmasını sağlıyoruz. Bir süre sonra dekupaj resmin üzerinede, dekupaj tutkalı sürerek resmi korumaya alıyoruz. Dekupaj tutkalı sürdüğün zaman resmin üzerinde beyaz tutkal görüntüsü seni korkutmasın, kurudukça o şeffaflaşacaktır. 🙂 Umarım anlatabilmişimdir. 🙂

  9. sezobigo dedi ki:

    >HOBİVAKTİ TEŞEKKKÜR EDERİM AYDINLATTIĞIN İÇİN İYİ Kİ VARSIN:)VE İYİ Kİ BLOĞUNU BULMUŞUM:)SEVGİLER

Bir Cevap Yazın

