>YENİLEME

>Yılmadan devam ediyorum peçete transferine bir kaç tane ziyan olan var ama olsun gende yapmaya devam ediyorum .Çünkü gerçekten hoşuma gidiyor nestug,hobivakti ve cadı kızın dırdırı sayesinde ve yönlendirmeleriyle cam yüzeylere ya da fırçayla hemen boya tutmayan yüzeyleri süngerle tampon yapmamı önermişleri.Gerçekten hem işime yaradı bu bilgi hemde kolaylık oldu .teşekkür ederim (tekrar tekrar)gerçi ben evde bildiğimiz bulaşık süngeriyle yaptım:)

daha verniklenmemiş hali.bir kaç gündür hep bunlarla uğraşıyom en kayda değer bu oldu diğerleri facia

arkada duran gelincikli olan facialardan birisi ama olsun böyle böyle öğreneceğim.hiç moralimi bozmuyorum
About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı yapmaya çalıştıklarım:) içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to >YENİLEME

  1. hobivakti dedi ki:

    >Pes etmek yok. :)Bak önerim, ilk alıştırmalar için, evdeki şeyleri boya. Özellikle gözden çıkardıklarını. Mesela konserve kutuları, cam kavanozlar. Peçete yırtılsada, sonuç hoşuna gitmesede en azıncan için acımasın. Elin alıştıkca beğendiğin önem verdiğin şeyleri boyamaya başla. Yinede güzel olmuş, eline sağlık.

  2. sezobigo dedi ki:

    >çay saatine yetişmişim afiyet olsun(az önce bloğunda okudum)teşekkür ederim yorumun için

  3. Deli Anne dedi ki:

    >ha gayret arkadaşım, oldu olacak 🙂

  4. sezobigo dedi ki:

    >gülsen gül ben neler yapacağım daha:)yorumun için teşekkürler deli arkadaşım

  5. Deli Anne dedi ki:

    >aşkolsun sezom, gülmüyorum .. bak mıhladım dudaklarımı 😐

  6. sezobigo dedi ki:

    >ay ne olur gül lütfen ben laf olsun diye yazdımsevgiler delianne

Bir Cevap Yazın

