>KİTABIMIZ SONUNDA GELDİ

>

Kampanya dan ilk haberimiz Hürriyet gazetesinde ki ilanla olmuıştu.Sezo aramış kayıt yaptırmasına karşılık gelmemişti

daha sonra internetten de form doldurulabileceğimi öğrendim ve doldurdum

ve sonuç; dün biz oğlumla güzel havanın tadını çıkarmak için evde olmadığımız zamanda kargo gelmiş.Biz de bugün (allahtan hava yine çooook güzeldi)kendimiz aras kargoya gidip bizim için gönderilen paketi aldık.Ben yazıyı yazdığım zaman da Sezo da paşayla kitaba bakıyolar

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to >KİTABIMIZ SONUNDA GELDİ

  1. Deli Anne dedi ki:

    >şu çocuğunuzun yeteneğini keşfedin adlı kitabı rapor ederseniz efenim bilahare sevinirim.

  2. hobivakti dedi ki:

    >Bloğumda ödülün var. Kabul edersin değil mi? :)http://hobivakti.blogspot.com/2010/12/odul-aldm-odul-veriyorum.html

  3. yaruze... dedi ki:

    >merhababugün tanıştım bloğunuzla.Takip ederim fırsat oldukça.Bende bu ilandan yola çıkarak talep etmek için aramıştım yaklaşık 3 ay önce ama gelen giden olmadı…Sevgiler…

  4. sezobigo dedi ki:

    >yaruze ;hoşgeldin bloğuma bende sana bir uğrayım o zaman :)sevgiler

Bir Cevap Yazın

