>TOPLU GÖSTERİ:)

>

Topu pek bi kıymetli

bir o yana bir bu yana atar

saklar

öper
yani sözün özü top ile yaptığı gösteriler görülmeye değer:)
About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to >TOPLU GÖSTERİ:)

  1. Deli Anne dedi ki:

    >video koymak lazım 🙂

  2. sezobigo dedi ki:

    >evet evet video koymak lazım:)

  3. Deli Anne dedi ki:

    >ah canım benim, ben millete verip veriştirirken seni mı kırdım yoksa:) videoda daha iyi anlaşılır demek istemiştim ama bilmişlik gibi olmuş, afedersin:)

  4. sezobigo dedi ki:

    >asla kırılmdım kırılsam kendimle dalga geçermiydim hem yorumda da söylemiştım şak diye sen gönlünü ferah tut

  5. Deli Anne dedi ki:

    >ok:) bak gidip gelip bakıyorum zaten..

  6. sezobigo dedi ki:

    >her zaman beklerim:)

Bir Cevap Yazın

