>MİM -2(YILBAŞI)

>Nasıl bir yorum nasıl etkili bir anlatımmış  bende ki bir yorum yaptım ve arkadan bir mim  ve bir mim daha geldi.sağolsun hobivakti sayesinde ikinciyi cevaplayacağım.Cevaplayacağım da bir sorun var mim bende tıkanıyor kime göndereyim bilemiyorum.Bu farkedilirse +18 uyarı yazısı gibi +30 sezobigo yazısı koyup gönderilecek çünkü izleyicim 4 kişi bunun biri mimlenmiş biri mim kabul etmiyor artık birine sansımı denerim:)aaaaaaayyyyyyyyyy ne acıklı dimi:)
şimdi  gelelim cevaplamya

KONUMUZ YENİYIL

-YENİYILA NASIL VE KİMLERLE GİRMEK İSTİYORSUN:
klasik bir cevap, ailemle(annem,babam,oğlum ,sezo,abim,ayşe,burcu……………)nasılına gelirsek geçen sen oğlum 4 aylıktı ve acayip huysuzdu (gaz sancılarımız geçmemişti henüz)annemlere gitmiştik oturduk ve kalktık çünkü oğlumun etinden et koparıyorlar misaliağlıyor bir türlü durmuyor .Ne yapacağız her zaman ki taktikle arabayla gezdirelim dedik ve hemen kalktık ayy ne sinir olmuştum acaba bu hep böyle mi olacak diye geçirmiştim içimden çünkü bir kerede böyle susmayan bir anı kayınvalidemlerde yaşatmıştı.Neyse konu nereye geldi.Biz çıktık arabayla baktım sezo arabayı yavaş kullanıyor ve ters istikamete gidiyor ama oralı bile olmadım çünkü canım sııkılmış ve bir an önce eve gidipite ne yapacağım diyordum .Bir baktım biz boğaz köprüsüne gelmişiz aaaa bu raya niye geldik demeye kalmadan eşim
hadi hadi paşa uyumuşken çık arabadan dedi
bir baktım bir sürü araba köprünün üstünde park etmiş yeni yıla iki kıta arasaında girmek için gelmiş.Arabadan indik ve havai fişekler patlamaya başladı cok güzeldi.Kötü başlayan geçem güzel devam ediyordu.
Bunu niyemi anlatıım yine köprü üzerinde de girmek isterdim onun için

-YENİ YILDAN BEKLENTİLERİN NELER:
Öyle çok şey istemeyeceğim söz.SAĞLIK,HUZUR(tüm ülke içinde) başta olmak üzere tüm sevdiklerimin bir arada bulunması bir seneyi dada ve uzun süre birlikte geçirmek.Para demezsem gerçekçi bir diklek olmaz ama şu da bir gerçekki çok olup beni şaaşırtmayacak kadar(sanki parada beni bekliyor yok az alayım der gibiyim:))

YENİ YILDA NELER YAPMAK İSTİYORSUN:
Dikiş öğrenmek
şu başlayıp fakat bir türlü güzel sonlandıramadığım hobi olaylarına daha çok zaman ayırmak.ve bunlar için kursa gitmek ama bu na daha çok zaman var gibi örneğin oğlumun kreşe yazdırana kadar

YENİ YIL SENCE NE DEMEK:
-Yaşlanmak demek ne demek.ben hep hüzünlenirim yılbaşlarında pek de sevmem galiba böyle sorunca fark ettim.benim yaşım hep genç kalsa olmazmı? İçim genç ama yaş ilerliyor ve benim yapmak isteğim çok şey var

YENİ YILDA NE OLURSA ÇOK SEVİNİRSİN
-Yazmak istemediğim bir olay var eğer iyi sonuçlanırsa en mutlu yıl olacak benim ve dileğim sahibi için o mutlu olursa ben mutlu olurum.Allahım sen büyüksün inşallah hayırlı bir sonuç olur

YENİ YILA DAİR MESAJIN NEDİR
-Gel ,gel de gör ne varsa biz iyiydik böyle
şaka şaka sağlık ,mutluluk ,huzur getir ee biraz da para serpiştir başımızdan( bak nasıl güzel olur herşey )

ben de  http://bebilerim.blogspot.com/
             http://delianne.blogspot.com/
mimledim

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı MİMLER içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to >MİM -2(YILBAŞI)

  1. Deli Anne dedi ki:

    >Aldım mimini çok teşekkür ederim.. sıraya koydum mimini.. eve gidince yaparım dediğim 5 mimim var daha.. öperim

  2. sezobigo dedi ki:

    >teşekkür ederim sevgiler deli anne

  3. >:)))) tatlım teşkkr ederim. Hemen cevaplıyorum :))))

  4. hobivakti dedi ki:

    >Tebessümle okudum yazdıklarını. :)Tüm isteklerin gerçekleşir inşallah.Ailen ve sevdiklerinle birlikte sevgi, sağlık ve mutululuk dolu nice yıllara. 🙂

  5. sezobigo dedi ki:

    >bebişlerim teşekkkür ederim kabul ettiğin içinhobivakti inşallah iyilik güzellik adına kim ne istiyorsa allah kaşısına cıkarsın tüm kalbimle diledim bunu ve yüzünü gidürdüysem ne mutlu sevgiler

Bir Cevap Yazın

