>İLK MİM

>İlk mimlenmem hobivakti sayesinde(ve de biraz zorlamayla oldu galiba )oldu.Konusu ise garip alışkanlıklarımız gerçi okuduğum hobivakti ile benzer durumlar benim içinde geçerli mesela ;

-misafir geleceği zaman paniklemem(buna en yakınlarımda dahildir sanki ne olacak dimi ama bu durumu yenmek için kendime telkinde bulunuyorum devamlı ve aşmaya çalışıyorum)
-yeni aldığım şeyleri soranlara utanırım söylerken(sanki karşımdakini eziyormuşum hissi yaşatır bana nedense)
-birde benim gördüğüm herşeyi çizme takıntım vardır.Elimle olur yüzümle olur gördüğüm şeyi ana hatlarıyla hemen çizerim(çizmemde fena değildir ama bu nerden kaldı bilmiyorum)
-gökyüzüne devamlı bakamam sanki bişey görmekten korkarım .mesela uzayy aracı olabilir(aaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyy allah korusun korkuyorum işte)
şimdilik aklıma bunlar geldi gelirse eklerim
Tekrardan hobivaktine teşekkürler

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı MİMLER içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

