>YENİLEME

>Ben de diğer bloglarda görüp ben de yapmalıyım dediğim yenileme olayını gerçekleştirmiş bulunuyorum.Eski hali ve yeni hali tepsim aslında çok amaçlı bir tepsiydi.O ne demek derseniz oğlumun magnetleri yapıştırdığı bir oyuncak kimi zaman kahve tepsisi olarak kullanıldı.Resmini görmeyip te hayal etmeye bıraksam neler düşündürürüm bu anlattıklarım la ama altı üstü basit eşantiyon bir tepsi.Aldığım bisküvinin yanında verildiği ilk günden beri benim deneme tahtası olacağını hayal etmiştim.Ta ki verdiğim siparişin elime geçtiği güne kadar(bu arada boyaydı,tutkaldı,vernikti bu malzeöelerin hepsini bir yerde bulamadığım bir anda netten sipariş aklıma geldi .yuuuuuuuuuuuuuhh artık bu da öneml bişeymi denilebilir ama ben netten alışverişi pek güvenli bulmadığım dan aklıma hiç gelmemişti.En son çare olarak vermek zorunda kaldım iyi de oldu.Ve sorun da olmadı çok şükür)işte tepsim;

bu da yeni hali

şimdi de yaptığım hataları söylemekte
-eğer peçete transferi ise yapılan tutkalda peçete tutkal olmalı ,eğer dekupaj tutkalı ise sulandırılmalıymış.Çünkü tutkal kalın kalıyor sulandırılmayınca hem peçeteyi yırtabiliyor hemde kuruduktan sonra tutkal sürülen yerler kabuk halini alıyor.
-benim gibi kenarına bordür çekilecekse(kırmızı olan yer) tepsinin kenarına bant düzgün çekilmeli yoksa benim gibi oymalı oymalı olur.
-ve benimde henüz çözemediğim zemin böyle boyanmışsa zor kapanıyor,vardır bir püfü ama ben bilmiyorum
  bu kadar hata ilk yapılan tepsim de çözdüklerim yada tespit edebildiklerim.Öğrendiklerimin çoğu bloglarında az çok anlatanların sayesinde ve tv de bir iki programda gördüklerimle sınırlı.İnşallah paşam büyüsünde kursuna gider öğrenir daha iyi anlatırım.
Şimdi de boyadığım tepsiye oğlumun tepkileri

inceledi

inceledi

veeeee inceledi
ve araba yapmaya karar verdi üstüne basıyor ve ağzından vuuuuuuuuuuuuunn deyip evi turluyo

yani benim kuşum beğendi yaptığım tepsiyi:)

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı yapmaya çalıştıklarım:) içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

