>PAŞA’dan HABERLER

>

Bugünlerde en çok oynadığın oyuncakların başın da geliyor

bir o yana bir bu yana

gidip gidip geliyorsun .
 bir de yürüyerek yapsan bu oyunu.Bugün kontrolümüz vardı ve aynı zamanda aşımız.Artık doktorun elinde ki iğneden başına gelecekleri anlayıp baştan ağlamaya başladın .İlk defa bu sefer böyle oldu geçen sefer ki kontrolümüzde aşı dan sonra ağlamıştın .Galiba büyüyorsun ve farkındalığın artıyor.
Bu arada aslan burcu olmanın verdiği bir özellik mi yoksa tembellik mi bilmiyorum ama artık yayılma yoook yürümen lazım.Bu gün doktorumuz da artık yürümesinin gerektiğini  söyledi ve benim canım sıkıldı niye yürümüyorsun diye.Doktor bize biz de bizimkilere soruyoruz geç mi yürümüşüz diye ,maalesef annem de kayınvalidem de hatırlamıyor.Doktor dan geldikten sonra antrenmanlara başladık(m).dım diyorum çünkü ben kan ter içinde kaldım ama paşa illaki oturup oyun oynuyacak ,bir iki adımda yorulup emeklemeyle devam ediyor.Bakalım ne olacak halimiz .

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

