>BİRİ BENİ KANDIRIYOR

>

Oğlum mutfakta yanım da çok yaramzalık yapmasın diye kendi açtığı dolabın içinden rüşvet niyetli verdiğim kurutmalıkla oynuyor

bir yandan da biberonla su içiyor
SANIYORDUM

Bir baktım biberon yavaşca ağzı yere çevriyor(hemen nladım tabi.bu günler de en sevdiği şey biberonda ki suyu bulduğu yere boşaltması.Örnek;halıya,koltuğa,benim üstüme ……………..

benim bakmadığımı sanıp başlıyor operasyana:)

üstüne,

sonra kurutmalık bir güzel suluyor

su güzelce sıvazlanıyor sebze kurutucusuna ve ben ”oğlum napıyorsun” dediğimde

sanki hep suyunu içiyormuş kurutmalıklada sadece oynuyormuş havası veriyor.
Bazen inanamıyorum bunlar mı küçük  bunlar mı bebek  öyle düşünülmüş hareket ediyolar ki(sadece oğlumdan bahstemiyorum çeevremde ki kardeşimin, arkadaşımın yani tanıdığım gözlemlediğim bebekler böyle

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to >BİRİ BENİ KANDIRIYOR

  1. NESTUG dedi ki:

    >Bunlar varya bunlar cin gibiler, büyümüşte küçülmüş lafı bunlar için söylenmiş sankisevgiler

  2. sezobigo dedi ki:

    >kesinlikle doğru dediğin biz de böylemiydik acaba merak ediyorumsevgiler

Bir Cevap Yazın

