>PAŞA’YA İLK KİTAP

>Kendim için çıktığım alışveriş turundan oğluma aldığım kitapla döndüm eve.Aşağıda da görüleceği üzere pek bir sevildi kuşum tarafından;

kitabımız budur efendim

önce kitabımız kapağına baktık (beğendi mi acaba)?

beğenmiş anladım güller açmış(gerçi yüzde güller acar ama yakışıklımın yüzünü kapatmak istemedim)

aaaaaaaaa a hayli ilginç ‘der gibi bir duruş

kendime bir şey almışım gibi heyecanlandım oğluma verirken.Ben kendime 1 milyona dahi bir şey alsam mutlu olurumda.Onun sevinci bizi fazlasıyla mest ediyor.

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı aldıklarımız içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

