>TAVUK SUYUNA ÇORBA

>Az önce oğluma yaptığım tavuk suyuna çorba tarifi:
tavuk butu(ki evde o vardı göğsü olsaydı onunla da yapabilirdim)
tel şehriye(pirinçle de oluyo)
bir kaşık yoğurt
bir kaşık un
maydonoz
yapılışı:önce tavuğu haşladım.haşlanan tavuğu küçük parçalara yaırmak için tencereden aldım.Tencerede kalan tavuk suyuna bir avuç tel şehriye attım(bu arada altı hala yanıyo.ya şimdi bunu okuyanlardan yuuuuuhh artık okadarınıda anladık diyenlere eminim bunu merak edenlerde vardır diyorum.bknz:kardeşim burcu)
kasede yoğurt ve unu karıştırp pişmekte olan tavuk suyundan alıp terbiye malzemesini ılıştırrp çorbaya kattım doğranan tavuklarda eklendikten sonra ufak ufak kıydığım(oğluma pişirdiğim için o kadar ufak yoksa elle doğramak daha iyi)c vitamin deposu maydonozlarıda katıp bir biraz daha kaynatıyoruz

Aslında ben maydonozu en son koyarım ama oğlumun için sakınca yaratacağını düşündüğümden onu da biraz pişirdim

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

