>SAĞLIĞIMIZ

>oğlum bugün tam 14 aylıksın ve malesef biraz üşütmüşsün.gözlerinden durduk yerde yaş akıyo ve bu benim içimin yağlarını eritiyo.Şükretmeliyim ki keyfin yerinde .Ben senin durumundan ötürü suratım asık canım sıkkın halde ortalıkta gezerken bile benim yüzümü güldüren yine sensin.Bir yerden müzik sesini duydumu poponu sallaman ben güldükçe gelip başını dizime koyup (benim taklimi yapıyo bu günlerde)yalandan gülmeye çalışman ………..
yani kısaca şuan benim hayattaki ruh halimi belirleyen varlığım.,meleğim.senden ötürü üzülürken senden ötürü mutlu oluyrum(sezo yu hiç sorma bebeğim ,dün gece ki yürüme atğından düşmeyle sonuçlanması itibariyle hayli sinirli ,üzütülü(kafamızda hafif bir pembe çicek açtı 😦 )herhal de ben tüm gün beraber olunca her haline alışıyorum yada daha hafif geçiştirebiliyoruz.Ama babayı bayağı etkiliyo bu durum

MÜZİK DUYDUMU POPOMUZ YERİNDE DURAMIYO
Reklamlar

About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s