>KÜÇÜK BEYİN HALLERİ-1

>

 ben bu yazıyı gece ikide yazıyorum çünkü uykum yok.resimlerde görünenlerde aşağıda anlatılmıştır.
 
 yatmaya gitmeden pişamalar giyilir ve cıkardığımız giyisiler oyun için malzeme yapılır.Sadece giysi değil gün bitmiş ve ben gazete okumak istedim hergün mutlaka netten bakmama rağmen kağıt haliyle daha çok okumaayı seviyorum(tabi ki oğlum izin verseydi)gazeteyi alıp cevirmeyi başına koymayı cok seviyo(okumanın önemini anlamışta baş üstünde tutar gibi::))
About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Canım oğlumla günlerimiz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

