>KIŞA HAZIRLIK

>

Ben tam bir pazar delisi olarak çarşambanın gelişini iple çekiyorum(çünkü pazarımız çarşamba)ve çoğunlukla sebze ve meyve almak için gittiğim pazardan birtek sebze ve meyve almadan giysi takı,mutfak eşyası vs… alıp geliyorum.sonrada yemeklik malzeme için market arşınlıyorum yada aaa evde bişey kalmamış deyip(sanki pazara gidipi bişey almayan başkası gibi)ne yapacağımı düşünüyorum.

Ama bugün pazar alışverişimin amacı yemeklik dışında kışlık için neler alabilirimi araştırmaya gitcem(pek pilanlı olduğum söylenemez)alacaklarımın başını yanlız bamya çekiyo onubiliyorum.

allahtan bizim bıdık da bamya konusunda bana zorluk cıkarmadı, dolaba koymak farz oldu haliyle.Geçen hafta domates ve biberleri doğrayıp menemenlik için hazırladım.

Gerçi yazdan malzeme koymak sadece sağlık açısından yaralı olacak.malum fiyatları düşmedi(burda yazın malzeme koymanın bir nedeni bol bulunduğu mevsiminde alıp kışa hazır etmek.hem uygun fiyatı hemde sera (hormonlu)olmayışından dolayıdır.)

Ben zaten evlendiğimden beri dolaba bişeyler atarım ama şimdi oğlum için daha dikkat eder oldum.
About sezobigo

iyi şeyler düşünmek lazım!
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

